kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
استاندار فارس:

احداث خط انتقال آب و تصفیه‌خانه فاضلاب از مهم‌ترین پروژه‌های شیراز است

استاندار فارس گفت: احداث خط انتقال آب و تصفیه‌خانه فاضلاب از مهم‌ترین پروژه‌های شیراز است.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز، در جلسه کمیته جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان که با حضور نمایندگان بانک سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های آسیا در شیراز برگزار شد، سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس اظهار امیدواری کرد تعدادی از پروژه‌های مهم استان فارس در سفر نمایندگان بانک سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های آسیا به شیراز توسط این بانک پذیرفته شده و سرمایه‌گذاری در آنها صورت گیرد. استاندار فارس تصریح کرد: خط انتقال آب، جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب از پروژه‌های مهم فارس است.
 وی همچنین ضمن تقدیر از دکتر خزاعی معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، گفت: در سفر ایشان به استان فارس مقرر شد هیئت‌های خارجی سرمایه‌گذاری برای آشنایی با توانمندی‌ها و شرایط استان فارس به این استان سفر کنند که سفر نمایندگان بانک سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های آسیا در همین راستا صورت گرفته است. در این جلسه نماینده تام‌الاختیار بانک سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های آسیا، شیراز را یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین شهرهای منطقه و جهان دانست و ادامه داد: بانک سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های آسیا سومین بانک سرمایه‌گذاری بزرگ دنیا محسوب می‌شود و ایران را یکی از شرکای خود می‌داند.
 احمد شکیل‌خان خواستار هم‌افزایی ذینفعان پروژه‌های مورد نظر برای سرمایه‌گذاری شد و گفت: تلاش می‌کنیم پروژه‌های سرمایه‌گذاری بانک سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های آسیا در شیراز مثال‌زدنی باشد. در این جلسه علاوه  بر الله‌بخش نظرپور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز، تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز به معرفی پروژه‌های مورد نظر خود برای سرمایه‌گذاری بانک سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های آسیا پرداختند.