kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* نمایندگان مجلس هرچه باشد در جایگاه افراد بزرگی مثل مدرس تکیه زده‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند آنان باید در خصوص حضور تعدادی از دولتمردان در منزل سفیر کشور سوئد که عزت کشور را زیر سؤال برده واکنش نشان دهند؟ چرا سکوت کرده‌اند؟
2558---0912
* دولت محرمانه‌ها در ماه‌های آخر فعالیت و در حالی که اقدام قابل دفاعی برای ارائه ندارد، هم مسلکی‌های در مجلس را واداشته تا با طرح دو فوریتی در آستانه انتخابات در دهان منتقدان سیمان ریخته شود. رئيس‌جمهور در اولین سخنرانی پس از انتخاب شدن گفت: پناه می‌برم به خدا از بستن دهان منتقدان! حالا باید بفرمایید منتقدان به کجا پناه ببرند؟! این است حقوق شهروندی؟ واقعا شرم‌آور است!
روشنائی
* به مدعیان اصلاح‌طلبی در مجلس عرض می‌کنم طرح شما برای کمک به دولت کم است و با دو فوریت ممکن این موارد را هم اضافه کنید؟
1- دستگیری و شناسائی منتقدین در معابر و خیابان‌ها مثل جلوی مجلس، فرمانداری و...
2- دستگیری و تحویل سؤال‌کنندگان از رئیس‌جمهور و یا هر فرد مسئول دیگر دولت در روز دانشجو
3- دستگیری افرادی که در ایام‌ا‌لله مثل روز قدس، 22 بهمن، 13 آبان و... از مسئولان سؤال می‌کنند (چه خبرنگار چه مردم!)
4- معرفی افراد سؤال‌کننده به دستگاه قضا!
و...
6277---0922
* آیا سزاوار است که ما پنج نفر بازنشسته به خاطر ورشکستگی و بدهی مالیاتی چند ده میلیونی از کل فعالیت اجتماعی محروم شویم و برادر شخص دوم کشور فقط در یک قلم آن آپارتمان میلیاردی هدیه همسرش شود و در عین حال در مجالس و محافل رسمی حضور یابد؟ دستگاه قضائی چه پاسخی دارد؟!
8455---0912
* فتنه‌گران با طرح فریب آشتی ملی می‌خواستند دست پیش بگیرند که پس نیفتند ولی بدانند حتی اگر توبه هم بکنند باید در دادگاه محاکمه شده و به سزای خیانت‌های خود برسند.
نیک‌نام
* طرح آشتی ملی سران فتنه اگر از تراوش فکری خودش بود باز خوب بود ولی این آقایان امروز بازوی اجرایی لیبرال‌های قدیمی و مخالفان امام خمینی(ره) شده‌اند و در پی اجرای دستورات دیکته شده آنان هستند.
5240---0911
* طرحی که مدعیان اصلاح‌طلبی به مجلس برای زندانی کردن سوال‌کنندگان در سخنرانی‌ها داده‌اند، ماهیت مستبد چنین جریانی را برای افراد بابصیرت روشن می‌کند.
2982---0918
* مجلسی‌ها به جای اینکه به فکر طرح دو فوریتی برای مبارزه با فساد و حقوق‌های نجومی مدیران باشند در پی تصویب قانونی هستند که به واسطه آن کسی نتواند در سخنرانی مسئولان سوال بکند که مثلا چرا حقوق‌های نجومی داده‌اند و گرفته‌اند.
5240---0911
* نمایندگان مدعی اصلاح‌طلبی مجلس در چند ماهه گذشته نسبت به موارد ضد ایرانی غرب و یا حتی برجام بی‌حاصل و توافقات محرمانه، سعی نکرده بودند از مسئولین مربوطه توضیح بخواهند و یا مطالبات بر زمین مانده مردم که از سوی رئیس‌جمهور وعده داده شده بود طلب کنند آنگاه صحبت از طرح دوفوریتی می‌کنند که به موجب آن فقط دیکتاتورها باید به مردم دیکته و مردم حق سوال ندارند! مجلس خانه ملت است و باید صدای ملت از آن شنیده شود.
3319---0935
* پس با این طرح 2 فوریتی، اگر رهبر معظم انقلاب دغدغه‌ای داشتند و مردم آن دغدغه را از مسئولی پرسیدند آیا باید مجازات شوند؟ واقعا کار به جایی رسیده که مردم برای دریافت پاسخ سوالاتشان باید انتظار زندان داشته باشند؟! اینها لیاقت نمایندگی مردم را دارند؟
9180---021
* آن نمایندگان مدعی اصلاحات فهمی نسبت به مطالبات مردم از مسئولین ندارند که نسبت به سوالات مردم، برای فرد سوال‌کننده محکومیت در نظر می‌گیرند. در کجای قوانین و احکام اسلامی فرد برای سوال کردن مجازات می‌شود که در این طرح در نظر گرفته شده است؟!
8857---0919
* طرح 2 فوریتی اصلاح‌طلبان برای مجازات فرد سوال‌کننده یعنی، آنچه که ما می‌گوییم شک نکن و کلا سوال نکن! و این همان تنبیه است که برای شک‌کنندگان و یا سوال‌کنندگان هولوکاست در غرب در نظر گرفته‌اند! مدعیان اصلاحات گاهی چقدر خوب بازتاب‌دهنده وابستگی تمام‌عیارشان به شیوه‌های غربی‌ها می‌شوند؟
5276---0919
* طرح دو فوریتی 2 تا 6 سال زندان برای سؤال کنندگان در سخنرانی‌ها در حالی به مجلس می‌رود که این‌گونه تلاش‌ها در خاتمه عمر دولت برجامیان صرفاً برای فرار از عوارض ول بودن برخی از مدیریت‌ها در چند سال اخیر است و بس!
نراقی
* در آمریکا هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه به ارزش‌ها و مبانی حکومت پایبند هستند ولی در کشور ما اصلاح‌طلبان پایبند به بعضی از اصول نظام نیستند چنان که بسیاری از آنان در فتنه 88 کشور را به لب پرتگاه بردند.
5240---0911
* استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام به دنبال رواج بی‌بندوباری، گسترش فرهنگ منحط غربی، ایجاد بی‌اعتمادی به ارزش‌ها و نهادهای انقلابی، گسترش به‌کارگیری دو تابعیتی‌ها در دولت‌ها و نهادها، قاچاق کالا، رانت، اشرافیگری و... است و عده‌ای نیز در داخل و در دستگاه‌های اجرائی، با تظاهر به وفاداری به اسلام و امام در جهت تحقق خواسته غربی‌ها گام برمی‌دارند و گویا مأموریت اصلی آنها همین است. از مؤلفه‌های انقلابی بودن نهی از منکر و کنار زدن نقاب چهره این کاسبان برجام است.
7399---0990
* امضای اسناد اقتصادی در خانه سفیر سوئد توهین به تمام ایرانیان بود، وزارت امور خارجه گویا درک درستی از بسیاری موازین دیپلماتیک و حتی احترام به ارزش‌های ملی ندارد.
2811---021
* مگر قرار نبود اگر تحریم‌های جدید از سوی شیطان بزرگ صورت گیرد، ایران هم مقابله به مثل کند، پس کو این اقدام متقابل؟ حال که موگرینی اعلام کرده تحریم‌های اروپا علیه ایران سخت‌تر از آمریکاست؟ دیگر دنبال چه بهانه و توجیهی می‌گردند؟
2161---0911
* آقای نعمت‌زاده وزیر میلیاردی دولت آقای روحانی از کدام خدمت به مردم صحبت می‌کند؟ آیا تعطیلی کارخانه‌های کشور و فلج کردن اقتصاد خدمت به مردم بوده است؟
9590---0914
* علی‌رغم سفر چندی قبل وزیر امور خارجه به نیجریه و اطلاع از وضعیت وخیم رهبر بزرگوار شیعیان این کشور متأسفانه هیچ واکنش مؤثری نسبت به این خیانت‌ها، بی‌حرمتی‌های مسئولان آن کشور علیه حجت‌الاسلام والمسلمین زکزاکی رهبر شیعیان آن کشور نداشت و خبرهای جدید نیز حاکی است این بزرگوار که در آستانه نابینائی کامل قرار دارد با وجود حکم آزادی او از طرف دادگاه این کشور، قرار نیست آزاد شود. انتظار می‌رود در حد واکنشی که به انفجار یک ترقه در فرانسه و برخی کشورها دارند در قبال مسلمانانی که زیر شدیدترین شکنجه‌های شیاطین کوچک و بزرگ له می‌شوند نیز واکنش درخوری نشان بدهند.
علیمردانی