kayhan.ir

کد خبر: ۹۵۹۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
نامه همسران شهدای مدافع حرم به همسران شهدای آتش نشان

به همسری این مردان بزرگ مفتخریم و بر خود می‌بالیم

جمعی از همسران شهدای مدافع حرم در نامه‌ای، ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان فداکار در حادثه پلاسکو، ابراز داشتند: ما همسران شهدا به همسری این مردان بزرگ مفتخریم و به داشتن این مردان مرد بر خود می‌بالیم.




 به گزارش جام نیوز، همسران شهدای مدافع حرم در بخشی از نامه خود خطاب به همسران شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو، خاطرنشان کردند: خبر تلخ و دلخراش شهادت جمعی از آتش‌نشانان غیور کشورمان قلب هایمان را مالامال از اندوه نمود. نه آتش‌نشان بهتر بگوییم جانفشانانی که برای حفظ جان هموطنان، بی‌باک و نترس به دل آتش زدند زیر آوار ساختمان پلاسکو ماندند اما اجازه ندادند به هموطنانشان آسیبی برسد.
در این نامه همچنین آمده است: شنیده ایم یکی از این شهدای بزرگوار آرزوی شهادت در دفاع از حرم را داشته و این نشان می‌دهد که جوانان ما برای دفاع حد و مرز نمی‌شناسند و هر کجا صدای کمک‌خواهی به گوششان برسد از جان می‌گذرند چه بیرون از مرزها در دمشق، حلب، سامرا و.... چه در چهارراه استانبول و ساختمان پلاسکو ... با دلی دریایی به آتش و خطر می‌زنند.
همسران شهدای مدافع حرم در بخش دیگری از این نامه ابراز داشته‌اند: همسران بزرگوار و داغدار شهدای آتش‌نشان بی‌شک لحظاتی که بر شما و دیگر بازماندگان این واقعه تلخ گذشت روزی هم بر ما گذشته و هیچ گاه از خاطرمان بیرون نخواهد رفت. ما همسران شهدا به همسری این مردان بزرگ مفتخریم و به داشتن این مردان مرد بر خود می‌بالیم. پیام تسلیت ما همسران شهدای مدافع حرم را پذیرا باشید.