kayhan.ir

کد خبر: ۹۵۸۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
دارنده مدال طلای کشتی المپیک ریو تاکید کرد

کار سختی در وزن جدید دارم




دارنده مدال طلای المپیک ریو با ابراز رضایت از کشتی‌هایش در وزن 86 کیلوگرم جام تختی گفت: هنوز هم اشتباهاتی دارم که باید برای حضور در میدان‌های سخت‌تر آنها را برطرف کنم. گزیده‌ای از تازه‌ترین صحبت‌های حسن یزدانی در ادامه می‌آید:
* خدا را شکر می‌کنم توانستم در اولین حضورم در وزن 86 کیلوگرم عملکرد خوبی داشته باشم و رضایت کادر فنی تیم ملی و مردم را به دست بیاورم. البته هنوز هم ایرادهایی دارم که باید آنها را با کمک کادر فنی برطرف کنم.
 * کشتی در هر شرایط و هر وزنی بسیار دشوار است و باید با همه وجود و با آمادگی کامل به روی تشک مبارزه رفت اما به هر حال حضور در اوزان مختلف تفاوت‌هایی با هم دارد.
* کشتی در وزن 86 کیلوگرم با جابجایی کمتر و قدرت بیشتر نسبت به وزن 74 کیلوگرم همراه است و نقش قدرت بدنی در این وزن بسیار پررنگ‌تر است. حضور در جام تختی قطعا تجربه بسیار خوبی برای من بود تا با استفاده از این تجربیات نقاط ضعفم را هر چه بیشتر برطرف کنم.
* انگیزه بسیار زیادی داشتم تا بعد از رقابت‌های المپیک و حضور در وزن جدید باز هم خوب و جنگنده ظاهر شوم و سعی کردم جوری کشتی بگیرم که مردم از من انتظار دارند. واقعا تشویق‌های بی‌امان مردم انگیزه و روحیه زیادی به من داد و جا دارد از همه تماشاگران کشتی‌دوست خراسانی به خاطر محبت‌هایشان تشکر کنم.
* قرار است در صورت صدور روادید راهی تورنمنت پاریس شوم تا در آنجا نیز محک بخورم. تمام سعی من این است در وزن جدید نیز موفقیت‌های بیشتری بدست بیاورم تا باز هم برای کشورم افتخارآفرین باشم. البته حریفان بسیار سرسختی در جهان دارم که باید با آمادگی کامل به مصاف آنها بروم.