با حضور وزیر بهداشت و درمان
مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفای اهواز به بهرهبرداری رسید
مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفای اهواز با حضور سیدحسن قاضیزاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهرهبرداری رسید.
اهواز - خبرنگار کیهان:
رئیس بیمارستان شفای اهواز در حاشیه بهرهبرداری از این مرکز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفا پوشش دهنده جنوب غرب کشور ایران و کشور عراق به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پیوند استخوان در کشور محسوب میشود.
بيژن کیخایی افزود: این مرکز به مساحت 2هزار و 700 متر مربع در سه طبقه با 46 اتاق و 18تخت بستری با کادر مجرب، آماده ارائه خدمات به مراجعهکنندگان است.
وی افزود: با افتتاح این مرکز تمام بیماران سرطانی و وراثت خونی مانند تالاسمی، کمخونی، داسی شکل و بیماران دارای نقص سیستم ایمنی نیازمند پیوند استان و جنوب کشور در این بخش پیوند داده میشوند.
کیخایی ادامه داد: بیش از 100 میلیارد ریال برای این مرکز هزینه شده است.در سفر وزیر بهداشت به اهواز 120 تخت روانپزشکی در این شهر به بهرهبرداری رسید. این تختها در بیمارستانهای گلستان و سلامت اهواز و شهرستانهای رامهرمز و مسجد سلیمان افتتاح شد.