kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

لیگ برتر بسکتبال و تلاش بالانشینان برای تکرار بردهای دور رفت

هفته یازدهم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود و طی آن پنج تیم نیمه اول جدول با هدف تکرار پیروزی دور رفت به مصاف حریفان‌شان می‌روند.



در چارچوب دیدارهای این هفته از رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه دو تیم شهرداری تبریز و شیمیدر تهران به مصاف هم می‌روند. این نخستین دیدار این هفته از رقابت‌ها است که به میزبانی تبریز برگزار می‌شود. تبریزی‌ها که فعلا یک رده بالاتر از حریف خود و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند، در دور رفت شیمیدر را شکست داده بودند. بی‌شک آنها با هدف تکرار این پیروزی فردا به میدان خواهند رفت. سایر دیدارهای این هفته از رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر به طور همزمان از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود. در جریان این مسابقات پتروشیمی صدرنشین در کاشان به میدان خواهد رفت. این بازی می‌تواند فرصتی خوب برای شاگردان مهران شاهین طبع باشد تا اختلاف امتیازی خود را با شهرداری اراک بیشتر کند. شهرداری اراک که با دو اختلاف امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار دارد این هفته میزبان شهرداری گرگان است. هر دو تیم پتروشیمی و شهرداری اراک مقابل حریفان این هفته خود در نیم فصل نخست مسابقات پیروز شده بودند.
برنامه دیدارهای هفته یازدهم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به این شرح است: * شهرداری تبریز - شیمیدر تهران * شهرداری کاشان - پتروشیمی بندرامام * نیروی زمینی - پالایش نفت آبادان * دانشگاه آزاد - لوله a.s شیراز * شهرداری اراک - شهرداری گرگان.