kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۸۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* 9 دی یعنی پاسداری از خط ولایت، 9 دی یعنی انقلابی علیه خیانت، 9 دی یعنی پاسخ کوبنده به حرمت‌شکنان مقدسات دین، 9 دی یعنی اعلام جهاد علیه فتنه‌گران، 9 دی یعنی پیمودن راه عاشقان کربلا، 9 دی یعنی بازخوانی مشق کربلا و 9 دی یعنی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس.
محمدتقی- ص- شاهرود
* امام راحل(ره) فرمودند: «مراقب باشید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد» پندی که امام(ره) به امت انقلابی دادند برای روزهایی مثل یوم‌الله 9 دی بود و مردم نشان دادند که بسیار این پند را آویزه گوش ساخته‌اند. 9 دی یک انقلاب دیگر برای خشکاندن ریشه فتنه بود و هر سال با آشکار شدن ابعاد جدیدی از آن شکوهمندتر برگزار خواهد شد.
حیدری- اصفهان
* 9 دی روز ضداستکبار و حمایت از عزت و اقتدار ایران اسلامی است و روزی است که مردم و مسئولین در یک صف علیه فتنه شوریدند و از آن اعلام برائت کردند و نشان دادند پیرو خط ولایت فقیه‌اند.
5060---021
* برای اینکه همه اقشار مردم از برنامه‌های مراسم‌های خاص بزرگداشت سالروز حماسه ماندگار 9 دی بهره‌مند شوند پیشنهاد می‌شود این مراسم در نقطه مرکزی شهرها برگزار شود.
1908---0916
* جناب آقای پورمحمدی، وزیر محترم دادگستری! بعد از ماه‌ها انتظار جامعه برای برخورد قاطع با صاحبان حقوق‌های نجومی، متأسفانه در تاریخ 95/10/5 طلبکارانه در تلویزیون ظاهر شدید و تقاضای تقدیر و مدال برای کسانی کردید که به وظیفه خود عمل نکردند! بدانید این مواضع شایسته یک مسئول جمهوری اسلامی نبود به ویژه فردی مثل شما که ملبس به لباس مقدس روحانیت است.
نیکنام
* وزیر دادگستری گفته در این شرایط برخورد با حقوق‌بگیران نجومی صحیح نیست! باید گفت به عبارت دیگر فقط برخورد با تخم‌مرغ دزد و آفتابه‌دزد صحیح است!
سوری
* این یک خطر جدی است که وزیری یک روز از رسانه‌هایی که حقوق‌های نجومی و تاراج بیت‌المال را افشاء کردند تشکر کند (با این استدلال که با این کار دستشان برای برخورد باز شده) ولی امروز بگوید مجازاتی در کار نیست، راستی دلیل ایجاد حاشیه امن برای مفسدان چیست؟
9416---0913
* وزیر دادگستری باید در پاسخگویی به سؤالات مردم دقیق باشد نه این که اتهامات وارده به متخلفان را، از نظر دولت مختومه اعلام کند! دست‌اندازی به بیت‌المال و حقوق‌های نجومی و... بدون رسیدگی دقیق نباید فیصله پیدا کند. از قوه‌قضائیه انتظار می‌رود حرامخواران را به سزای کار خباثت‌بارشان برساند.
محمدعلی اسفندیار- تهران
* همسرم با 900 هزار تومان درآمد 11 سال است که زمینگیر است. من غذا را با قاشق به حلقش می‌ریزم و توان خرید تخت بیمار 380 هزار تومانی را ندارم ویلچر به کنار! وقتی جناب آقای پورمحمدی می‌گویند محاکمه دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی‌ حرام صحیح نیست! من چه حالی باید پیدا کنم؟ یعنی قشر مرفه و بی‌درد و اشرافی به غارت مشغول و قشر مستضعف هم به همان یک لقمه نان بخورونمیر اکتفا کنند و بعد تریبون به دست آقایان از اعتدال و تدبیر و امید سخن بگویند؟!
سجادزاده- مارلیک کرج
* اینکه آقای نعمت‌زاده می‌گویند مشکل کشور حقوق‌های نجومی حرام نیست، کاملاً قابل درک است. چرا که مشکلات کشور وجود وزیران ناکارآمد و کهنسالی است که با داشتن سرمایه‌های کلان میلیاردی، محیطی امن برای مدیران برخوردار از حقوق‌های نجومی ایجاد می‌کنند.
طالعی
* آنچه آقای ظریف دیرهنگام به آن اعتراف کرد کشور را متحمل هزینه‌های زیادی ساخت. اگر همان روزهایی که نقدهای دلسوزانه می‌شد به نصیحت‌ها و نقدهای منصفانه گوش می‌دادند این روزها شاهد این اعترافات بی‌ثمر نبودیم.
9994---0253
* ملت و دلسوزان نباید دلخوش به اظهار ندامت آقای ظریف از اعتماد به شیطان بزرگ باشند. چرا که در طول مذاکرات و نشست 5+1 رهبر معظم انقلاب و دیگر دلسوزان برحسب سابقه و رفتار آنان، که از چشم آقای ظریف نیز دور نبود، به کرات نسبت به آن هشدار داده بودند. در حال حاضر بجا و لازم است هم جناب ظریف و هم تیم همراه و هم رئیس جمهور به عنوان مسبب این همه خسارت و عقب ماندگی به کشور از پیشگاه رهبر معظم انقلاب و مردم عذرخواهی کنند و برای جبران، به جای دستورات خنده‌دار همه چیز را به حالت قبل بازگردانند.
محمودی
* روزنامه آفتاب یزد در تاریخ 95/10/6 تمام صفحه اصلی خود را به انتقاد از تیتر و یادداشت درست و منطقی کیهان اختصاص داد. این اقدام زشت زنجیره‌ای‌ها در تخریب روزنامه کیهان، نشان می‌دهد که کیهان به هدف زده است و پشت پرده‌های این مسائل را آشکار کرده است. البته روزنامه‌های زنجیره‌ای به دلیل گرفتن یارانه‌های نجومی برای نشریات خود، باید هم جیب خود را با آمار دولت بسنجند نه با جیب مردم!
6277---0922
* معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشته که باید حقوق شهروندی در نظام آموزشی و کتب درسی گنجانده و تدریس شود! عرض می‌کنم حالا آقای رئیس جمهور حرفی زدند شما چرا جو زده شدید؟ در ثانی حالا بگذارید مدتی از تدریس برجام و فریب خوردن از کری در مواردی بگذرد بعد به حجم کتب درسی دانش‌آموزان بیفزایید!
عسگری
* برای 95 درصد این ملت حقوق‌های 10 تا 20 میلیون تومانی دولتمردان حقوق نجومی محسوب می‌شود چرا مسئولان اقشار پایین‌تر از خود را اصلاً نمی‌بینند و اصلاً تصوری از آنان ندارند؟
0530---0912
* اگر پیامک رئیس جمهور به مردم را در 2 صفحه 24 تومان محاسبه کنی و آن را به 70 میلیون جمعیت ضرب کنی می‌شود 1/680/000/000 (یک میلیارد و ششصد و هشتاد میلیون) تومان! این هزینه براساس رانت محاسبه می‌شود یا از کیسه بیت‌المال؟ چنین هزینه کردن‌هایی در شرایطی که خیلی از کارگران چند ماه است حقوق نگرفته‌اند و بیکاری و رکود  اقتصاد کشور را محاصره کرده چه معنایی دارد؟
8455---0912 و 5300---0912
* دولت هزینه پیامک‌های تبلیغاتی منشور حقوق شهروندی را آیا با تأخیر در پرداخت حقوق آذر ماه فرهنگیان جبران می‌کند؟ معلوم می‌شود این دولت خیلی هم ناتوان نیست!
0983---0917
* آقای رئیس جمهور رشد 7/4 درصد ادعایی در اقتصاد را باید در کوچه و بازار بین مردم نشان بدهد و ثابت بکند. من هم می‌توانم در مصاحبه و پشت دوربین به صورت یک طرفه یک سری آمار و ارقام را ردیف کرده و خیلی چیزها را به زبان جاری بکنم.
4786---0919
* رشد بالای قیمت اقلام مصرفی خانوارها با درآمد سرپرست خانواده همخوانی ندارد چگونه می‌شود هر لحظه منتظر افزایش قیمت اقلام ضروری بود، از سوی دیگر دولت از تورم تک رقمی سخن می‌گوید؟! در طی امسال مردم شاهد افزایش قیمت اقلام اصلی مصرفی و خدماتی آن هم در چند مرحله بودند اما مسئولان نسبت به این واقعیت هیچ عکس‌العملی به جز ارائه چنین آمارهای متناقض نشان نمی‌دهند!
2377---021
* رئیس‌جمهور گفتند ما پیش‌قدم در نقض برجام نمی‌شویم. عرض می‌کنم حالا از پیش‌قدمی گذشته تا به حال بارها از سوی شیطان بزرگ نقض شده که آخرین آن تمدید تحریم ده ساله است. لذا شایسته است قبل از اتمام ریاست جمهوری اوبامای پلید شما نیز آن اقدام متقابل را که دبیر شورای عالی امنیت ملی گفتند که طرف را مبهوت می‌کند، انجام دهید.
حسینی‌فر