kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۷۷۰
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
سرپرست تیم ملی اعلام کرد

استویچف سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌شود

با توجه به بررسی‌های دقیقی که استویچف درخصوص ایران انجام می‌دهد به نظر می‌رسد او برای حضور در تیم ملی ایران تمایل دارد.




امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال درباره مذاکرات فدراسیون والیبال با رادوستین استویچف به اظهار نظر پرداخت که گزیده‌ای از صحبت‌های وی در ادامه می‌آید:
* قرار است در هفته جاری او پاسخ نهایی را به ما اعلام کند. اگر او موافق قرارداد باشد، سر جزییاتی مانند رقم قرارداد و برنامه‌های پیش‌رو با یکدیگر صحبت می‌کنیم. بسیار امیدوارم که این اتفاق به‌زودی رخ دهد.
* بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم نشان می‌دهد که او در تمام تیم‌هایی که حاضر بوده، با نظم و دانش بالایی کار کرده است و خیلی سفت و سخت کارش را پی گرفته است. در واقع همین خصلتش بود که باعث شد فدراسیون والیبال سمت این مربی برود.
* مذاکرات آندره آناستازی همیشه به گونه‌ای است که گویی تمایل به توافق ندارد. او همیشه یک مدل خاص مذاکره می‌کند که انگار از همان اول تمایلی به کار ندارد. خواسته‌های او به‌خصوص صحبت‌هایی که درباره دستیارانش انجام داد برای ما قابل قبول نبود. او می‌خواست که یک سری از دستیارانش را به صورت گروهی به تیم ملی ایران بیاورد که فدراسیون زیر بار این موضوع نرفت.
* آن گونه که او در حال بررسی فیلم مسابقه‌های ایران است و آمار و اطلاعاتی که از ما گرفته نشان می‌دهد بررسی‌های دقیقش به دلیل تمایل به حضور در ایران است. او از یک آنالیزور ایتالیایی نیز خواسته تا اطلاعاتی درباره تیم ملی ایران بدهد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و البته پیشنهاد جدیدی به این مربی صورت نگیرد، من فکر می‌کنم که استویچف سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌شود.
* قطعا فدراسیون به‌خصوص شخص آقای داورزنی گزینه‌های دیگری هم دارند که هنوز اسامی آنها اعلام نشده است. وقتی ما با استویچف در حال مذاکره هستیم و مذاکرات به خوبی هم پیش می‌رود، دلیلی ندارد با یک مربی دیگر صحبت کنیم.
* اگر سرمربی جدید تیم ملی علاقه‌ای به کار با سیچلو نداشته باشد،حق طبیعی اوست. ما نمی‌خواهیم شخصی را به سرمربی تحمیل کنیم و سرمربی مختار است که تصمیم بگیرد چه شخصی به عنوان دستیار کنارش باشد. اگر بخواهیم مربی‌ای را تحمیل کنیم، ترجیح می‌دهیم او یک مربی ایرانی باشد.