کد خبر: ۹۳۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

برخورد پلیس با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در پایانه‌های شهر تهران

رئیس‌پلیس راهور تهران گفت: با تمامی خودروهای شخصی و غیرمجاز که وارد پایانه‌های مسافربری شوند برابر قانون برخورد خواهد شد.


سردار مهماندار در گفت‌وگو با فارس از آغاز طرح برخورد با مسافربرهای شخصی و غیر مجاز در پایانه‌های شهر تهران خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی حمل و نقل مسافر و برخورد با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در پایانه‌های شهر تهران، این طرح به مرحله اجرا درآمده است و بر این اساس با تمامی خودروهای شخصی و غیرمجاز که وارد پایانه‌های مسافربری شوند برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به دوربین‌هایی که برای برخورد با ورود خودروهای شخصی و غیرمجاز در ورودی پایانه‌های تاکسیرانی نصب شده، افزود:‌ علاوه بر دوربین‌ها، مأموران راهور در تمام پایانه‌های تاکسیرانی نیز مستقر شده و نسبت به اعمال قانون این تخلف اقدام خواهند کرد.
رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: در اجرای این طرح تمام خودروهای غیرمجاز اعم از پلاک تهران و شهرستان جریمه خواهند شد و اجرای این طرح در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.
مهماندار با بیان اینکه تنها تاکسی‌ها مجاز به ورود به پایانه‌های تاکسیرانی هستند، تصریح کرد: این تخلف برابر قانون توقف وسایل نقلیه در ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی 30 هزار تومان و حمل مسافر توسط خودروهای شخصی و غیرمجاز نیز 30 هزار تومان جریمه در پی دارد، بنابراین اگر خودرویی شخصی وارد پایانه شده و اقدام به مسافربری هم بکند در مجموع 60 هزار تومان جریمه خواهد شد.به گزارش تسنیم، پایانه‌های شهید نظری، میدان تهرانی مقدم، میدان صنعت، مترو میرداماد، سه راه ضرابخانه، فرهنگسرای اشراق، مترو تهرانپارس و پایانه سیدخندان تحت پوشش این طرح قرار دارند.