kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۵۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
حبیبی:

بازخوانی فتنه ۸۸ یک ضرورت برای تداوم انقلاب است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی متهم کردن نظام به دروغ، تقلب و پافشاری کردن برآن را رمز آشوب‌های ماه‌های اول سال ۸۸ دانست و گفت: بازخوانی فتنه ۸۸ یک ضرورت برای تداوم انقلاب است.



محمدنبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به حوادث تلخ همراهی برخی افراد و جریانات سیاسی با دشمن در انتخابات ۸۸، گفت: بازخوانی فتنه ۸۸ یک ضرورت برای تداوم انقلاب است.
حبیبی افزود: فهرستی از خیانت‌ها و جنایت‌های برخی از اصلاح‌طلبان و همپالگی‌های آنها وجود دارد که هیچ گاه از صفحه تاریخ معاصر پاک نمی‌شود.
وی ادامه داد: متهم کردن نظام به دروغ، تقلب و پافشاری کردن برآن، رمز آشوب‌های ماه‌های اول سال ۸۸ بود. این رویکرد با قانون‌گریزی و عدم پذیرش رأی نهادهای فیصله بخش شروع شد و سرانجام سر از براندازی نرم و همزبانی با رسانه‌های دشمن برآورد.
دبیر کل حزب موتلفه تاکید کرد: کمترین جرم بازی خورده‌های فتنه، ایجاد شکاف در وحدت و انسجام ملی و تبدیل یک پیروزی بزرگ به آشوبی کور بود.
حبیبی افزود: حرمت‌شکنی، اهانت به مقدسات و حمله به ارزش‌ها رویکرد اصلی مخالفان نتایج انتخابات بود تا جایی که شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را برای همراهی با منافقین و ضدانقلاب علناً در روز عاشورای ۸۸ سر دادند.
وی خاطرنشان کرد: سران فتنه دشمن را در دخالت در امور داخلی ایران امیدوار کردند و امید او را به بی‌ثبات‌سازی در داخل افزایش دادند.
به گزارش مهر، دبیرکل حزب موتلفه به قیام تاریخی ۹ دی اشاره کرد و گفت: مردم انقلابی ایران پس از تحمل ۷ ماه شرارت دشمن و ستون پنجم آن که از آستین منافقین، سلطنت‌طلبها، بهایی‌ها، کمونیستها و برخی از اصلاح‌طلبان بیرون آمد، سرانجام در قیام تاریخی ۹ دی سران فتنه را محکوم کردند و در یک تظاهرات میلیونی و سراسری خواستار مجازات آنها شدند. قیام تاریخی ۹ دی نقطه پایانی بر این شرارت بود.