kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

کشف افزون بر 828 کیلوگرم مواد افیونی در استان فارس

فرمانده انتظامي استان فارس از كشف 828 كيلو و 880 گرم مواد مخدر طي 24 ساعت در سطح این استان خبر داد.

سرویس شهرستا‌ن‌ها:

سرتیپ «احمد علي گودرزي» گفت: مأموران انتظامي و عوامل سپاه پاسداران شهرستان «ني‌ريز» از تردد يك دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر در اطراف شهرستان مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وي ادامه داد: مأموران با اعزام به منطقه‌اي به نام « كر سفيد» واقع در شمال غربي شهرستان، خودرو مذکور را مشاهده و دستور ايست دادند كه راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار كرد.
فرمانده انتظامي استان فارس تصریح كرد: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسي از آن 245 كيلوگرم ترياك و پنج كيلوگرم هروئين كشف و يك نفر قاچاقچي مواد مخدر كشف شد.
سرتیپ گودرزي از اجراي يك عمليات ديگر توسط پليس در شهرستان «داراب» خبر داد و اظهارداشت: مأموران انتظامي اين شهرستان يك دستگاه خودرو وانت پيكان را در ايست و بازرسي «قلاتويه» متوقف و راننده خودرو را دستگير كردند؛ در بازرسي از اين خودرو نيز 488 كيلو و 880 گرم ترياك كشف شد.فرمانده انتظامي استان فارس گفت: همچنين مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان از فعاليت افرادي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در شهر شيراز مطلع شدند.گودرزي افزود: در اين خصوص مخفيگاه اين افراد در يكي از محله هاي شهر شيراز مورد شناسايي قرار گرفته و مأموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند.
وي گفت: در بازرسي ازيك دستگاه خودرو پرايد كه در مخفيگاه اين افراد پارك شده بود، 90 كيلوگرم حشيش كشف و در اين راستا 4 نفر متهم دستگير شدند.
گفتنی است افراد دستگیرشده با تشکیل پرونده اتهامی تحویل مقامات قضایی شدند.