kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۳۴۷
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱

اختلاف‌های خانوادگی در فهرج 10 قربانی گرفت

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: اختلاف‌های خانوادگی داماد با خانواده همسرش 10 کشته و پنج زخمی برجا گذاشت.



خلیل همایی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: داماد یک خانواده عصر پنجشنبه در روستای جهان‌آباد شهرستان فهرج بعد از بالا گرفتن اختلافات با خانواده همسرش به منزل آنها رفته و اعضای این خانواده را به رگبار گلوله بست.
وی اظهار کرد: حادثه اتفاق افتاده در روستای جهان‌آباد شهرستان فهرج مورد امنیتی ندارد و کاملا ناشی از جهل و فقر فرهنگی است.مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: قاتل هم‌اکنون فراری است و ماموران انتظامی درصدد شناسایی و بازداشت این فرد هستند.
مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شده اند و تحت درمان هستند.رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از رسیدگی ویژه دستگاه قضایی به موضوع حادثه تلخ روستای جهان‌آباد این شهرستان خبر داد و گفت: اختلافات خانوادگی، علت و انگیزه اصلی حادثه است.
ابوذر داوریان اظهار کرد: دستورات قضایی لازم برای دستگیری قاتل صادر شده و رسیدگی به این پرونده با جدیت در دستور کار دستگاه قضایی است.
وی گفت: انگیزه و علت اصلی این جنایت، اختلافات خانوادگی بوده که قاتل با همسر و خانواده همسرش داشته است.رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج افزود: قاتل (ش.‌ن) جوانی 26 ساله و دارای سابقه کیفری است و از یک سال و نیم قبل با شخصی به نام (ر.د) ازدواج می‌کند که از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی بوده است.وی بیان کرد: قاتل حوالی ساعت 17 الی 18 مورخ دوم دی ماه با مراجعه به در منزل پدر همسرش که دخترخاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت در منزل و قتل پدر همسرش می‌کند.
داوریان گفت: قاتل سپس به داخل منزل می‌رود و تمامی افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله می‌بندد که متاسفانه با توجه به اینکه تعدادی از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده‌اند آمار کشته‌ها افزایش یافته است.وی عنوان کرد: در این حادثه تلخ متاسفانه 10 نفر از جمله پدر، مادر، تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل می‌رسند و تعداد چهار نفر برای درمان به بیمارستان پاستور بم اعزام شده‌اند.این مقام قضایی تاکید کرد: تمامی مطالب مطرح شده در این خصوص در فضای مجازی به غیر از مطالب فوق نادرست است.