kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۳۱۷
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
استاندار لرستان هشدار داد

تردد مدیران به همراه خانواده‌هایشان با خودروهای دولتی ممنوع

استاندار لرستان با بیان اینکه بسیاری از مدیران و کارشناسان استان به همراه خانواده با خودروهای دولتی در ایام تعطیل تردد می‌کنند، گفت: استفاده از خودروهای دولتی در ایام تعطیل کاری غیراخلاقی و نادرست است.


هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد گفت: تاکنون دو بار شماره پلاک خودروهای موردنظر را یادداشت کردم و تصمیم داشتم از پلیس بخواهم خودرو این افراد را توقیف کند و از آنجا که خانواده این افراد در خودرو بودند، تحویل آنها به پلیس کاری اخلاقی نبود.
وی افزود: به زودی نامه‌ای به نیروی انتظامی مبنی بر اینکه هر خودروی دولتی در ایام تعطیلات در ساعات غیراداری با خانواده تردد کند متوقف شود مکاتبه می‌شود، و در صورتی که خودروی مربوطه توسط پلیس متوقف شد، افراد نسبت به این موضوع گلایه نکنند.
استاندار لرستان عنوان کرد: درصورتی که خودروهای دولتی توسط نیروی انتظامی متوقف شوند قطعاً اقدامات بعدی به همراه خواهد داشت و در صورت توقیف این خودروها با رانندگان آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید در این راستا تذکرهای لازم را به زیرمجموعه خود بدهند.
وی با اشاره به تصویب اعتبارات حوادث در ستاد حوادث غیرمترقبه افزود: مصوبه دولت برای  استان لرستان در رابطه با حوادث 141 میلیارد تومان از محل ماده 12 قانون مدیریت بحران بود که حدود 47 میلیارد تومان از این اعتبارات به بازسازی پروژه‌های عمرانی اختصاص داده شده است.وی افزود: 26 میلیارد تومان دیگر در راستای کمک‌های بلاعوض به خسارت دیدگان ناشی از سیل و سایر حوادث اختصاص یافته است. استاندار لرستان عنوان کرد: همچنین 68 میلیارد تومان از محل اعتبارات ستاد حوادث به صورت تسهیلات بانکی با بهره چهار درصد به استان لرستان اختصاص یافته که سود آن از طریق دولت پرداخت می‌شود.