kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کلاهبرداری میلیاردی با وعده بیمه درمانی رایگان!

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری فردی که با وعده بیمه درمانی رایگان از 20 نفر، سرقت میلیاردی و کلاهبرداری کرده بود خبر داد.



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی آزادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی چندین گزارش رسیده به پلیس آگاهی زنجان در زمینه سرقت و کلاهبرداری توسط فردی جوان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات خود دریافتند جوانی حدود 30 ساله با شناسایی افراد مسن و کهنسال به در منازل آنها مراجعه و با وعده انجام بیمه درمانی رایگان از آنها سرقت و کلاهبرداری می‌کند.
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران موفق شدند متهمی به نام «ع- ر» را در این زمینه شناسایی و دستگیر کنند، و با انتقال متهم به پلیس آگاهی و شناسایی وی توسط مالباختگان، نامبرده لب به اعتراف گشود و به سرقت و کلاهبرداری میلیاردی از 20 نفر افراد مسن و کهنسال اعتراف کرد.
وی تصریح کرد: متهم که به انواع مواد مخدر اعتیاد داشت، اعتراف کرد که با شناسایی افراد مسن و کهنسال به عنوان مامور ادارات بیمه و دولتی به در منازل آنها مراجعه و به بهانه اقدام برای بیمه درمانی رایگان و ارائه خدمات به داخل منزل وارد و با ترفندی اقدام به سرقت و کلاهبرداری می‌کرده است.