kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
رئیس‌فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد

قبل از شروع تمرینات تیم ملی درباره رستمی تصمیم می‌گیریم

رئیس‌فدراسیون وزنه‌برداری گفت که شورای فنی و مربیان تیم ملی، پیش از دور جدید تمرینات درباره رستمی به جمع‌بندی خواهند رسید.



علی مرادی در خصوص مسابقات جام باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: خوشحال هستم که تیم‌های ایرانی و نفرات خوب کشورمان عناوین خوبی در این مسابقات بدست آوردند و نشان دادند پتانسیل وزنه‌برداری ایران بالاست.وی درباره اینکه قرار بود در آخرین جلسه شورای فنی در خصوص کیانوش رستمی بحث شود اما نتیجه‌ای در این باره اعلام نشد، گفت: رستمی از نفرات خوب تیم ملی وزنه‌برداری و جزو سرمایه‌های ماست و باید وی را حفظ کنیم.
رئیس‌فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: تعامل خوبی بین فدراسیون، شورای فنی و کادرفنی وجود دارد و امیدوارم این تعامل در نهایت به سود وزنه‌برداری کشور تمام شود.وی گفت: در خصوص رستمی فعلا بحثی مطرح نشده و پیش از دور جدید تمرینات نفرات اصلی، شورای فنی و کادرفنی به نتایج مثبتی خواهند رسید و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
کیانوش رستمی برای المپیک 2016 ریو، دور از نظر کادرفنی و به تنهایی تمرین کرد و قصد دارد همچنان به این روند ادامه دهد اما در آن سو سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی اعلام کرده که چنین موضوعی را نمی‌پذیرد.