kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
مهمترین اتفاقات هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال

پیروزی مدعیان قهرمانی و کنار گذاشته شدن تیم صالحین ورامین

پیروزی مدعیان کسب عنوان قهرمانی و کنار گذاشته شدن تیم صالحین ورامین از لیگ، مهمترین اتفاقات هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بود.


بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال عصر روز گذشته به پایان رسید که در مهمترین بازی دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود تیم مهمان به پایان رسید. پیکان با این سه امتیاز 28 امتیازی شد و فاصله خود را با بانک سرمایه در صدرجدول حفظ کرد .معروف، غفور، نظری افشار، معنوی نژاد، غلامی و مرندی برای پیکان و تراویسا، میرزاجانپور، کشاورزی، محمدی نژاد، علیزاده و داوودی برای شهرداری ارومیه به میدان رفتند.
تیم صدرنشین بانک سرمایه هم در تبریز به مصاف شهرداری این شهر رفت و در نهایت موفق شد این بازی را 3 بر صفر به نفع خود به پایان برساند و 29 امتیازی شود.تیم عمران ساری هم به مانند دور رفت در شهرآورد مازندران پیروز شد. این تیم در سه ست پیاپی و بانتایج 25-22، 25-21 و 25-13 برابر کاله به برتری رسید. بازی تیم های صالحین ورامین و پارسه تهران نیز که قرار بود در خانه والیبال برگزار شود به دلیل اینکه بازیکنان ورامینی در بازی حاضر نشدند، لغو شد. بازیکنان و کادرفنی ورامین به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود در این بازی حاضر نشدند. به این ترتیب در بازی برگشت دو تیم به مانند بازی رفت ورامینی ها با باخت فنی رو به رو می شوند. نتایج کامل دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال به این شرح است: *سایپا تهران یک –شهرداری اراک 3 *شهرداری تبریزصفر  -  بانک سرمایه 3 *عمران ساری 3 - کاله مازندران صفر   *شهرداری ارومیه یک – پیکان تهران 3 *پارسه تهران3 - صالحین ورامین  صفر(باخت فنی ورامین)
کنار گذاشته تیم صالحیان ورامین از لیگ
حاضر نشدن بازیکنان تیم صالحین ورامین در بازی دیروز باعث شد که رئیس سازمان لیگ والیبال از کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ برتر خبر دهد. سعید درخشنده روز گذشته به خبرگزاری تسنیم گفت: تیم صالحین ورامین در فصل جاری لیگ برتر والیبال برای دومین بار به میدان نرفت. طبق قانون هر تیمی به هر دلیلی دو بار در یک فصل بازی نکند، از لیگ برتر کنار گذاشته خواهد شد. وی افزود: بدین ترتیب نام تیم صالحین ورامین از جدول رقابت‌های لیگ برتر حذف می‌شود و امتیازهای این تیم نیز لحاظ نخواهد شد.