kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
فرمانده انتظامی استان البرز:

باند کلاهبرداران از پزشکان متخصص بیمارستان‌های کرج متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند کلاهبرداران از پزشکان متخصص بیمارستان‌های کرج خبر داد.



به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرتیپ بخشعلی کامرانی صالح در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: 2 نفر از داخل زندان با بیمارستانهای کرج تماس برقرار می‌کردند و اظهار می‌کردند که از سوی مسئولان برگزاری یک کنفرانس تماس گرفته و خواستار شماره همراه متخصصین بیمارستان می‌شدند.
وی با اشاره به اینکه این افراد پس از دریافت شماره تماسها با متخصصین تماس می‌گرفتند، بیان کرد: این افراد با بیان اینکه پولی اشتباهی که متعلق به رئیس بیمارستان است به حساب شما واریز شده است، از آنها درخواست واریز پول به شماره کارت را داشته‌اند.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه این پولها به حساب همسر یکی از زندانی‌ها ریخته می‌شده است، ادامه داد: این باند از این طریق 280 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بودند که در نهایت دستگیر شدند.
وی با اشاره به دستگیری یک فرد کلاهبردار، اظهار داشت: فردی از اهالی استانهای جنوبی کشور که در البرز ساکن است، با برداشتن کاغذ باطله‌ها در اطراف بانک و استخراج نام فرد از آن اقدام به تهیه کارت جعلی می‌کرده است.کامرانی صالح با بیان اینکه وی با کارت جعلی قصد برداشت 85 میلیون تومان را داشته که دستگیر شده است، افزود: در بازرسی از منزل وی 35 عدد انواع مهرهای جعلی کشف شده است.وی ادامه داد: این شخص 6 میلیارد ریال از حسابهای مشتریان در استان خوزستان برداشت کرده است.
کامرانی صالح در ادامه مطالب خود با اشاره به 2 عملیات در حوزه مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: در یک عملیات بیش از 100 کیلوگرم حشیش و تریاک کشف شده و در این راستا 3 نفر دستگیر شدند.
وی افزود: در عملیات دیگر از یک دستگاه خودرو بیش از 31 کیلوگرم هروئین کشف و یک نفر دستگیر شد.