kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۸۱۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
دادستان تهران خبر داد

دستگیری 120 مرد و زن در یک مرکز فساد

دادستان تهران گفت: در یک کافی‌شاپ واقع در مرکز تهران 120 نفر زن و مرد در وضعیت نامناسب دستگیر شدند.


به گزارش فارس، عباس جعفری دولت‌آبادی در جلسه‌ دادستانی تهران با موضوع آسیب‌های اجتماعی، با اشاره به پرونده‌ای که سه‌شنبه شب گذشته در دادسرای ارشاد مفتوح شد، افزود: حسب گزارش سرپرست دادسرای ناحیه‌ 21، در یک کافی‌شاپ واقع در مرکز تهران 120 نفر زن و مرد در وضعیت نامناسب دستگیر شده‌ و حسب تحقیقات انجام شده از متهم اصلی، به مدیر کافی‌شاپ مذکور برای چهار ساعت برگزاری مراسم هفتصد هزار تومان اجاره پرداخت شده است.
به موجب این گزارش، دو نفر خواننده غیرمجاز در مراسم حضور داشته و متهمان با صدور قرار تأمین به زندان معرفی شدند. در این مراسم 15 بطری مشروبات الکلی کشف و 15 نفر از متهمان در حالی که مست بودند دستگیر شدند و از ادامه فعالیت کافی‌شاپ جلوگیری شده است.
دادستان تهران مقابله با چنین مفاسدی را از وظایف ذاتی دادستانی دانست و گفت: در پایتخت کشور اسلامی زیبنده نیست کافی‌شاپ که باید محل امن برای حضور خانواده‌ها باشد، به مرکز فساد تبدیل گردد.جعفری دولت‌آبادی با انتقاد از این‌که در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، وقتی یک دستگاه دولتی اقدام می‌کند، نباید سایر دستگاه‌ها از خود سلب مسئولیت کرده و کنار ‌روند، افزود: گزاف نیست اگر بگوییم برخی مسائل اجتماعی و شهری تهران بزرگ، مسئله‌ ملی محسوب می‌شود که رفع مشکلات آن مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها حتی فرا استانی است.