kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* تسلط کامل ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت بر شهر حلب را به رهبر حکیم انقلاب، خانواده‌های شهدای مدافع حرم و مردم سوریه و ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم و به آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و... می‌گویم که جبهه مقاومت تا ریشه‌کن کردن کفر و نفاق و ظلم و استکبار در خط مقدم نبرد حضور خواهد داشت و آزادی حلب شروع این حرکت بزرگ است.
1700---0936
* قابل توجه کاسبان برجام! در خانه اگر کس است یک حرف بس است. شاه خائن از مملکت فرار کرد نه با مذاکرات بلکه با مقاومت و اقتدار امام و امت، عراق صدامی به صحنه همراهی با انقلاب اسلامی تبدیل شد ولی با مقاومت جانانه امت شریف ایران و رهبری امام، حلب الحمدلله آزاد شد نه از مذاکرات برجامی بلکه با مقاومت ولی متأسفانه هنوز عده‌ای در حال مدیحه‌سرایی برای برجام هستند.
طباطبائی- نیکنام
* آقای ظریف در ژاپن از مسئله هسته‌ای و مقاومت سوریه با کلمه برد برد سخن به میان آورده است. عرض بنده این است که اگر یک فرد شروری به خواستگاری دختر شما بیاید و شما با او به مخالفت برخیزید و او شما را تهدید به اسید و... نماید آیا حاضر به مصالحه برد برد با او خواهید بود یا با او به مقابله برمی‌خیزید! واقعا مایه تعجب است که در قضیه سوریه که شیطان بزرگ، انگلیس، فرانسه، اردوغان، آل‌سعود، قطر و... با یک مشت تروریست جان و مال و ناموس مردم سوریه را نشانه رفتند دم از برد برد زدید؟!
وفائی- قم
* داستان هواپیماهای کاغذی بوئینگ حکایت همان وعده سر خرمن است با کارشکنی و بدعهدی آمریکا چه تضمینی وجود دارد که تا زمان موعد تحویل هواپیماها، آمریکا بازی ضدایرانی دیگری را آغاز نکند و یا خرید این هواپیماهای فعلا روی کاغذ صرفا یک شعار انتخاباتی برای دولت نباشد!
3783---041
* پروازهای خیالی با هواپیماهای کاغذی ایرباس و بوئینگ به همراه قراردادهای مجعول نفتی و قراردادهای کشتی‌سازی با کره‌ای‌ها و... اینها همه در پسابرجام با 2 گل خورده و 3 گل زده بهت و سرگردانی مردم چشم انتظار و صد روزه به همراه چاشنی وعده‌های پوچ چند ساله اخیر، منجر به سقوط دردناکی برای غربگرایان در ذهنیت عمومی خواهد شد و رهایی از این سقوط هولناک میسر نمی‌شود مگر با بازگشتن به آغوش ملت و تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب. تاریخ گواه این ادعاست.
محمودی
* هزاران جوان تحصیل‌کرده و با ایده های جدید و بومی در کشور جویای کار هستند آنگاه قراردادهای با بیگانگان قابل شمارش نیست! به جای ایجاد اشتغال برای جوانان برای دیگر کشورها اشتغالزایی می‌کنند و به جای رشد و پیشرفت در صنعت به واردات کالاهای مصرفی ساخته شده با فن‌آوری‌های نوین بیگانه مشغولند! اگر مسئولان به دنبال تدبیری برای سازندگی ایران اسلامی هستند! پس چرا این قراردادهایی که با خارجی‌ها بسته شده در مقابل اقتصاد مقاومتی قرار دارد؟!
2811---021
* کاش دولت به جای هیاهوی خرید هواپیمای  نسیه‌‌ای به وعده‌های انتخاباتی که داده بود عمل می‌کرد، چرا دولت تصور می‌کند گره کور اقتصاد و معیشت در خرید هواپیما و کشتی کره‌ای است! در حالی که بیکاری کانون خانواده‌ها را با تهدید جدی مواجه کرده است، واقعا مشکل کشور این‌هایی است که دولت می‌گوید؟ البته برجام تمام مشکلات را قرار بود رفع کند ولی به جای آن بر شدت تحریم‌ها افزود!
بابایی- سیستان و بلوچستان
* آقای رئیس‌جمهور آن زمان که شما دولت را تحویل گرفتید و ذخیره گندم کشور را برای 2 ماه اعلام کردید اندکی تا برداشت گندم سال جدید باقی مانده بود. بنابراین گندم ذخیره کشور حتی کفاف یک ماه بعد از برداشت محصول جدید را می‌داد. کاش به جای دادن اطلاعات مبهم و بعضاً نادرست معوقات گندمکاران را به موقع پرداخت می‌کردید و کاش با وجود گرانی آب و برق و... به مبلغ خرید گندم از گندمکاران اضافه می‌کردید.
قربانی و 4208---0912
* برجام بی‌حاصل 3 سال کشور را در رکود فرو برد و دست آخر برخی از آقایان با تمدید تحریم‌ها به پوچ بودن آن پی بردند گویا در قراردادهای خسارت‌بار نفتی هم مردم باید تاوان اشتباه آقایان را بپردازند. امیدوارم قوه قضائیه و دیگر نهادهای ناظر مانع تکرار چنین اتفاقات آینده‌سوزی بشوند.
3885---021
* دولت با پایین آوردن پی‌درپی آمار مدیران دریافت کننده حقوق‌های نجومی و سپس اعلام بسته شدن این پرونده نشان داد که اراده‌ای در مبارزه با فساد ندارد. اگر این چهار نفر دریافت‌کننده حقوق‌های نامتعارف را هم اعلام نمی‌کردند سنگین‌تر بود!
7989---0918
* ما قید برخورد با مدیران دریافت‌کننده حقوق‌های نجومی را در این دولت زدیم! حداقل تعداد این غارتگران بیت‌المال را هر روز پایین نیاورند.
1935---0913
* خیلی ساده‌لوحانه است که به یک رژیم تفرقه‌انداز که مواضع ضد ایرانی خود را علنی اعلام می‌کند لبخند دیپلماتیک بزنیم و با آن تعامل سیاسی و اقتصادی داشته باشیم بازگشایی سفارت انگلیس در کشور اجازه دادن به مداخله روباه پیر در مسائل داخلی کشور بود در تاریخ به راحتی می‌شد موارد زیادی از مداخلات انگلیس را مشاهده کرد. برای عزت و افتخار ملی هم که شده باید پاسخ کوبنده‌ای به گزافه‌گویی‌های نخست‌وزیر انگلیس داده شود.
2811---021
* انگلیسی‌های خبیث همان وایکینگ‌های وحشی بودند که در یک جزیره که الان کشور انگلستان شده دزدی می‌کردند و پول درمی‌آوردند. واقعاً زور دارد که نخست‌وزیر چنین کشوری علیه ایران زیاده‌گویی کند و مسئولان ساکت باشند.
2986---0915
* تصور آقای رئیس‌جمهور درمورد برجام ما را به یاد داستان لباس نامرئی پادشاه می‌اندازد. خواندن این داستان را به همه توصیه می‌کنم.
3572---0913
*‌ دولت یازدهم مدام رئیس‌جمهور سابق را به علت کاغذ پاره خواندن قطعنامه‌ها مورد عتاب قرار می‌دادند و اینک آقای ظریف، تمدید تحریم‌ها را بدون ضمانت اجرائی می‌داند؟ این دو حرف چه تفاوتی با هم دارند؟!
چابک از قم
* در شبکه فولیکس آلمان یک مستند با موضوع منطقه خاورمیانه پخش شد در این مستند بارها از خلیج‌ فارس با عنوان جعلی نام برده شد. در حالی که تا قبل از این تمام شبکه‌های آلمانی نام خلیج فارس را به رسمیت می‌دانستند! این در حالی است که اقدامات دولت یازدهم موجب شده ایران به بازار پررونقی برای تجار آلمانی تبدیل شود. هر چند واکنش ضعیف مقامات دولت یازدهم به مواضع وزیر اقتصاد آلمان پیامدی بهتر از این نخواهد داشت!
مهاجری - آلمان
* جناب آقای نعمت‌زاده براساس کدام قاعده منطقی اظهار می‌دارند باید تعرفه واردات را کاهش دهیم؟! وقتی جنس ارزان وارد کشور شود مردم به صورت طبیعی جنس ارزان را رها نمی‌کنند تا جنس داخلی را که قطعا گران‌تر است خریداری کنند. چرا تیم اقتصادی دولت می‌خواهد به طور کامل رکود بر کشور و تولید داخلی حاکم شود و هر روز بر آمار بیکاران افزوده شود؟
علی‌اکبر محمدرضائی
* از خداوند متعال عاجزانه درخواست می‌کنیم که معلم قرآن انقلاب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای قرائتی را شفا عنایت کند تا ملت تا سال‌های طولانی دیگر از سخنان و حکمت‌ها و درس‌های قرآنی ایشان بهره‌مند شوند.
4662---0912و3949---0912
* بنده تولیدکننده شیرهای آبیاری قطره‌ای در کشور هستم اما دولت به جای حمایت از ما تولیدکنندگان، با وارد کردن شیرهای چینی عملا ما را به ورشکستگی نزدیک کرده است. مثلا در پروژه‌های آبیاری قطره‌ای عظیمی که در استان سیستان و بلوچستان و یا خوزستان در حال انجام است محصولات تولید داخل جایی ندارد! چرا از تولیدکننده داخلی حمایت نمی‌شود؟ چرا تنها شعار حمایت سر داده می‌شود؟
0528---021
* بسیاری از کارگران هستند که به علت بی‌تدبیری‌ها ماه‌هاست که حقوق خود را نگرفته‌اند و به علت رکود و تورم و تعطیلی کارخانه‌ها بعد از 15-16 سال سابقه کار در آستانه اخراج قرار دارند. کارخانه نساجی بروجرد با 400 کارگر و خودروسازی این شهر با بیش از 200 کارگر از جمله کارخانه‌هایی است که در آستانه تعطیلی است و ماه‌هاست کارگران حقوق نگرفته‌اند مشکل بیمه نیز از مشکلات عمده این کارگران است. از مسئولین امر انتظار رسیدگی دارم.
گودرزی - بروجرد