kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* درست در روزهایی که برجام رو به زوال می‌رود، خبر تکمیل پیروزی‌ها در حلب و موصل شنیده می‌شود. اینها نشانه‌های دو تجربه مکمل است. اولی تجربه اشتباه محاسباتی حاد در اعتماد به شیطان بزرگ و دیگری، تجربه ایستادن و مقاومت کردن، در جایی که ظاهراً نشانی از پیروزی نیست.
4552---0937
* کاسبان برجام دست مریزاد! سایه تحریم که همچنان باقی است سایه شوم تهدید و تحقیر هم به آن افزوده شده است. هتاکی‌های نخست‌وزیر پلید انگلیس خبیث را شنیدید؟
طباطبایی- قم
* انگلیس خبیث از یک طرف در جمهوری اسلامی کنسولگری راه می‌اندازد از سوی دیگر بر ضد ایران نقشه طراحی می‌کند و عربده می‌کشد. چشم دولتمردان ما روشن که سفارت انگلیس را بازگشایی کردند تا امروز تحقیر بشوند!
9915---0914
* آنانی که برای برقراری رابطه با روباه پیر سر از پا نمی‌شناختند حال مشاهده کنند نخست‌وزیر این کشور یعنی عجوزه انگلیسی چگونه در جمع سران مرتجع عرب علیه ایران زیاده‌گویی کرده است و بیدار شوند.
9581---0901
* متأسفانه نه از دولت و نه از مجلس موضع قاطعی در برابر گستاخی نخست‌وزیر انگلیس خبیث مشاهده نشد، حداقل انتظار این بود که سفیر آن کشور اخراج شود. انفعال، جز گستاخی طرف مقابل ثمره دیگری نخواهد داشت.
نیکنام و 3885---021
* مایلم پاسخ اصلاح‌طلبان و روزنامه‌های زنجیره‌ای به یاوه‌گویی‌های نخست‌وزیر دولت خبیث انگلیس در جمع شیخ‌نشینان عرب را بشنوم و ببینم.
7977---0912
* سخنان نخست‌وزیر خبیث انگلیس در شورای همکاری خلیج فارس، پاسخ به عجله‌ای است که برای باز کردن لانه جاسوسی این کشور آن‌طور پافشاری کردند و با ذوق‌زدگی آن را به مرحله عمل درآوردند.
0692---0918
* آقای جهانگیری شما گفته‌اید دولت بسیار بزرگ شده است که باید در مورد آن اقداماتی انجام شود، به شما عرض می‌کنم اگر در 3 سال گذشته دولت برنامه‌های جامعی را برای واگذاری برخی قسمت‌ها به بخش خصوصی در دستور اجرا می‌گذاشت هم حجم دولت بی‌جهت رشد نمی‌یافت و هم به اشتغالزایی می‌انجامید ولی در مدت زمان اندک باقی مانده از عمر دولت، گفته‌های شما نمی‌تواند برای کشور مفید واقع شود.
9254---041
* متعجبم که چرا مجلس در مورد قرارداد مشکوک با شرکت شل که محرمانه است ورود پیدا نمی‌کند، مگر برای برجام که پنهان‌کاری شد کم به زیان افتادیم که این‌بار آقای زنگنه می‌خواهد با انگلیسی‌ها محرمانه قرارداد امضاء کند!؟ پس مجلس در کجای راس امور است؟!
سرابی و 2811---021
* اگر قدرت و اختیار داشتم در پاسخ به اراجیف نخست‌وزیر خبیث دولت انگلیس در جمع سران مرتجع عرب سفارتخانه این کشور را در خاک ایران تعطیل می‌کردم.
8548---0913
* آقای روحانی! زمانی که خسارت‌های برجام مشخص نشده بود، ندای من آنم که رستم بود پهلوان سر می‌دادید، ولی بارها رهبر معظم انقلاب فرمودند من به مذاکره با شیطان بزرگ خوشبین نیستم، طرف مقابل بدعهد است حالا که اصرار دارید، این راه را هم آزمایش کنید، ولی از او به صورت کتبی نامه بگیرید، همگام با طرف مقابل تعهدات خودتان را اجرا کنید و... ولی شما هیچ توجهی نکردید و نه تعهد مکتوب گرفتید، نه گام به گام حرکت کردید. و کودکانه فکر کردید شیطان از شیطنتش دست برداشته است و تمام خواسته‌های او را مو به مو اجرا کردید؟! و حال شمایید و این خسارت محض!
0563---0915و2909---0912و2572---0910
* آقای ظریف! مگر شما نمی‌گفتید وقتی برجام امضا شود خواهید فهمید که چه کار مهمی برای نظام و کشور صورت گرفته است! پس چرا امروز سکوت اختیار کرده‌اید؟!
عسگری
* آقای رئیس‌جمهور! شما را به جان هر کسی که دوست دارید کمتر از دستاوردهای خیالی و ذهنی برجام حرف بزنید! بگذارید با درد خودمان کنار بیاییم.
5306---0912
* تنها راه جبران خسارت‌های برجام تکیه دولتمردان و مسئولان بر توان داخلی کشور بعد از عذرخواهی از ملت است.
2367---0912
* آقای لاریجانی رئیس مجلس گفته است که ما برای مذاکره هزینه‌ای نپرداخته‌ایم؟ ما از او می‌خواهیم که تعریف جدید خود از هزینه را بیان کند!
احمد بازیاری- بندرعباس
* وقتی در وزارت راه و شهرسازی بدون انجام مناقصه و در یک معامله مشکوک صدها میلیون یورو بابت خرید یک نرم‌افزار معیوب پرداخت می‌کنند نتیجه‌اش حادثه دلخراش در قطار تبریز- مشهد با بیش از 40 کشته می‌شود که در آتش سوختند.
8853---0912
* در قضیه برجام کیهان تمام گفتنی‌های  ما مردم را به مسئولان انتقال داد و منعکس کرد ولی متاسفانه در دولت و مجلس گوش شنوایی نبود. اگر فقط به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب عمل می‌شد الان  این همه خسارت متوجه کشور نبود.
8068---0912
* مگر نه آنکه در آموزه‌های دینی ما آمده است که خداوند بر رهبران حق واجب کرده است که در حد ضعیف‌ترین اقشار جامعه زندگی کنند؟ مگر نه اینکه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب مسئولان را از اشرافیگری بر حذر داشته‌اند پس چطور آقایان مسئول برای خود حقوق 19 میلیونی تصویب و حقو‌ق‌های نجومی 50، 100، 250، 400 میلیونی برخی مدیران را هم طبیعی و قانونی تلقی می‌کنند؟ آیا چنین مدیرانی درد جامعه و قشر ضعیف جامعه را می‌توانند درک کنند؟
2437---0913
* رئيس‌جمهور در روز دانشجو گفتند، همه تحریم‌ها برداشته شده است! مگر آب خوردن ما هم به برجام گره زده نشده بود؟‌چرا ما در زندگی خود آن را لمس نمی‌کنیم؟ مگر برخی اعضای دولت اقرار نکردند دستاورد برجام «تقریبا هیچ» بوده است؟ آخر چه قدر ضد و نقیض ببینیم و بشنویم؟
9590---0914
* آیا اعتدال دولت یعنی اینکه انگلیس خبیث کنار گوش ایران علیه کشور ما لاطائلات بگوید و مسئولان از خود واکنش مقتدرانه نشان ندهند؟
3992---0912
* کسانی که دستشان به وزیر بهداشت می‌رسد به ایشان بگویند پدیده پول زیرمیزی پزشکان، رومیزی شده است و بسیاری از داروخانه‌ها از عرضه داروهای ایرانی خودداری می‌کنند.
6809---0913
* دولت حجم ارز مبادله‌ای تخصیصی را به یک‌چهارم کاهش داده است. معلوم می‌شود هدف دولت آزاد کردن قیمت ارز و تک‌نرخی کردن آن است. اینکه چه بر سر مردم خواهد آمد برای مسئولان مهم نیست.
8853---0912
* سخنگوی دولت بعد از گذشت چندین ماه تعداد مدیران دریافت‌کننده حقوق‌های نجومی را 4 نفر اعلام کرد. در حالی که 3 نفر بیشتر نیستند. چون یک نفر از این 4 نفر طبق گفته دولت ذخیره نظام می‌باشد پس 3 نفر باقی می‌ماند.
قاسمی
* آقای روحانی شما رئیس‌جمهور همه مردم هستید. چرا جرائم افرادی که دستشان در کیسه این مردم بوده است را پیگیری نمی‌کنید؟ چرا با مردم به صراحت سخن نمی‌گویید، عاقبت دست‌درازی به 8 هزار میلیارد تومان صندوق ذخیره فرهنگیان چه شد؟
3866---0414
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه «مترو»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، مورخ 19 آبان 1395 صفحه 2 با مضمون خرابی آسانسور و پله‌برقی ایستگاه مترو صادقیه، ضمن تشکر از این مسافر گرامی، به آگاهی می‌رساند: آسانسور شماره 8 در ایستگاه صادقیه بازسازی شده و در حال سرویس‌دهی به مسافران محترم می‌باشد و آسانسور شماره 7 نیز که در مجاورت همین آسانسور قرار دارد در حال بازسازی است و سایر آسانسورها و پله‌برقی‌های ایستگاه نیز فعال هستند و هیچ مشکلی ندارند. گفتنی است که آسانسور در ایستگاه‌های مترو به افراد سالمند و ناتوان و بیمار اختصاص دارد و جوانان و کسانی که مشکل حرکتی ندارند، بهتر است از پله‌های برقی استفاده ننمایند.»