kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


*‌ وزیر اقتصاد در مورد پرداخت حقوق‌های نجومی در این دولت متوسل به عذر بدتر از گناه شده و گفته که مشکل در مصوبات گذشته بوده است. برای چندمین بار مثل موارد مشابه قبلی عرض می‌کنیم چرا این مصوبات را متوقف نکردید؟ متاسفانه باید گفت هر مسئولی دنبال توجیه کار غلط خود با دم‌دستی‌ترین توجیه‌هاست.
3145---0911
* یکی از نمایندگان پرسر و صدا گفته اگر ظلم را ببیند و چیزی نگوید خفه می‌شود، از ایشان سؤال می‌کنم چرا در قضیه فیش‌های حقوق نجومی مدیران با آن همه ظلمی که به بیت‌المال شده بود از ایشان صدای اعتراضی بلند نشد و خیلی راحت از کنار موضوع عبور کرد؟
2909---0912
*  آن چیزی که در برجام پرفراز و نشیب مانند چراغ درخشید پیش‌بینی‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در عدم اعتماد به آمریکا بود. معظم‌له از همان اول یعنی شروع مذاکرات برجام فرمودند به آمریکا خوش‌بین نیستند.
2226---0936
* به آقای رئیس‌جمهور به شرطی که عصبانی نشوند و از کوره درنروند عرض می‌کنیم این بدعهدی آمریکا از سوی همان کسانی است که حضرتعالی آنان را انسان‌های مؤدب خطاب قرار دادید ولی رهبر معظم انقلاب فرمودند دست چدنی خود را داخل دستکش مخملی قرار داده و به سوی ما دراز کرده‌اند.
7977---0912
* آقای رئیس‌جمهور! مشورت کردن وقتی ارزش دارد که به نظر جمع اهمیت داده شود. اگر در مذاکرات برجام فقط به 9 بند ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب عمل شده بود دچار خسارت محض نمی‌شدیم.
5637---0913
* بابت آنچه که به سر برجام آمده از شهدای هسته‌ای خود شرمنده هستیم. شرمنده برای اینکه حاصل تلاش علمی شبانه‌روزی این شهدا با برجام روی هوا رفت و تحریم‌ها هم برداشته نشد. این یعنی خسارت محض و مایه شرمساری واقعی.
8767---0913
* من واقعا تعجب می‌کنم در حالی که  همه مردم و مسئولین می‌دانند برجام سراسر خسارت محض بود، چطور آقای رئیس‌جمهور برای یک چیز غیرقابل دفاع، این‌قدر از خودش هزینه می‌‌کند؟
0880---0936
* به عنوان یک ایرانی به ریاست محترم جمهوری عرض می‌‌کنم آن موقع که باید راه زیاده‌طلبی‌های آمریکا را سد می‌کردید و از هدر رفتن زحمت‌های علمی دانشمندان هسته‌ای کشور مانع می‌شدید و جلوی وارد آمدن این همه خسارت به کشور را می‌گرفتید این کارها را انجام ندادید. حال شعار دادن چه دردی را درمان می‌کند؟
3572---0914
* درود بر دانشجویان که در مراسم روز دانشجو با شهامت، فریاد مرگ بر آمریکا سردادند عده‌ای نیز که چشم دیدن اعتراض به بدعهدی و خیانت‌های شیطان بزرگ را نداشتند سکوت کردند! خداوند به آنان هم بینش عطا کند.
محمدتقی صفری و 4073---0910، 2914---0912
* آقای روحانی شما فقط از لغو نشدن تحریم‌های بانکی گله کردید آیا می‌توانید از تحریم لغو شده‌ای بگویید که برای کشور موجب شکوفایی و رونق اقتصادی شده باشد؟ ما چند ماه است فقط می‌شنویم تحریم‌ها لغو شده است اما در عمل تحریم‌های جدیدتر و یا تمدید 10 ساله تحریم‌ها را شاهدیم.
محمد جعفری و 7772---0938
* آقای روحانی اگر باور داشتید که آمریکا در اراده و استقامت ما تأثیرگذار نیست، برای اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کردید و یا به جای همراهی با غربی‌ها با کشورهای دیگر نقاط جهان مبادله و گفت‌وگو داشتید، چرا دولت شما یکپارچه حل مشکلات کشور را به توافق گره زده بودند و حالا هم به تمدید 10 ساله واکنش نشان می‌دهند؟ چون تمام توافق را با آمریکا می‌دیدند. پس نمی‌توانند بگویند بدعهدی آمریکا مایه نقض برجام که معاهده‌ای چند جانبه می‌باشد، نیست.
9720---0919 و کاویانی و عباسی
* «آمریکا شیطان بزرگ است»، متعجبم که چرا دولتمردان به این جمله امام راحل که بارها آن را تکرار کردند حتی فکر نکردند و به امتیاز دادن‌های عجولانه در مذاکرات هسته‌ای اصرار کردند و چرخ هسته‌ای را به قیمت «هیچ» از کار انداختند!
2811---021
* آقای رئیس‌جمهور در طی این مدت بخصوص بعد از برجام تأکید داشتید که دیوار تحریم‌ها فرو ریخته است ولی بعد از رسوایی بدعهدی غرب برای مردم اعلام داشتید که آمریکا در لغو تحریم‌ها کارشکنی می‌کند این موارد در حالی رخ داده بود که منتقدین از واقعیت ماجرا بارها پرده برداشته بودند اما شما و حامیانتان منتقدان را با القابی ناپسند مورد خطاب قرار دادید. امیدوارم سخنان خودتان را به یاد بیاورید.
7503---0513
* از نمایندگان ملت انتظار می‌رود طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را با جدیت دنبال نمایند و از حاشیه‌سازی‌های اصلاح‌طلبان واهمه‌ای نداشته باشند.
5162---0939
* درخت باغ برجام که با پیشنهاد کدخدا غرس شده و به آن آب و تاب داده می‌شد میوه داد. ولی میوه‌اش سیب و گلابی نبود، زقوم بود و کام ملت را تلخ کرد. چون تحریم‌های جدید 10 ساله در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا با رأی قاطع تصویب شد!
فرخی
* آقای لاریجانی گفت اگر در تصویب برجام این‌قدر عجله نمی‌شد این همه مشکلات نداشتیم! البته شاید ایشان در مجلس حاضر نبودند که برجام در کمتر از 20 دقیقه به تصویب رسید! شاید نبودند آن وقتی که برخی از نمایندگان فریاد زدند و برخی دیگر گریه کردند که این قدر به سادگی از کنار مسئله به این مهمی عبور نکنید.
8895---0919 وحیدی و 2628---0913 و 2315---0919
* حال که آحاد مردم مطمئن‌ شدند قرار نیست تحریمی برداشته شود و شیطان بزرگ ناقض برجام است، آقای روحانی به جای پذیرش عملکرد غلط خود در برجام، به شیوه عجیب جدیدی متوسل شده است. بنده عرض می‌کنم جناب روحانی! حضرت آقا مکرر مکرر نسبت به غیرقابل اعتماد بودن و بدعهدی شیطان‌بزرگ تاکید داشتند و فرمودند از رئیس‌جمهور آمریکا کتبا تعهد بگیرید و... شما توصیه‌های حضرت آقا را در برجام عملیاتی کردید یا خواسته و نظر خودتان را؟!
5140---0913
* یک روز مانده به 16 آذر سخنرانی آقای نقوی حسینی به دستور رئیس دانشگاه یاسوج لغو شد. لغو دو سخنرانی آقای زاکانی نیز منجر به نامه‌نگاری به رئیس‌جمهور شد. مناظره آقای رسایی در دانشگاه بوعلی همدان لغو شد! سخنرانی آقایان جلیلی و ضرغامی در دانشگاه شریف هم لغو شد! و... آقای رئیس‌جمهور! آیا لغو سخنرانی چندین نفر مایه شرمساری نیست فقط لغو سخنرانی آن یک نفر مایه شرمساری است؟! چرا از این دولت تک‌صدایی به گوش می‌رسد و جناحی عمل می‌شود؟!
8107---0930 و مجتبی گروسی
* وزیر خارجه دولت خبیث انگلیس گفته، هنوز در یمن عربستان از آستانه جنایت جنگی عبور نکرده است! وقاحت، پستی، بی‌حیایی، خباثت از سر و روی این دولت پیر استعمار و شریک تمامی جنایات علیه بشریت می‌بارد. آل سعود پلید و شجره ملعونه این همه کودک و زن و مرد و پیر و جوان را در یمن قتل‌عام می‌کند و آنگاه این دولت پلید اظهار می‌دارد اینها جنایت جنگی نیست؟ من تعجب می‌کنم چطور نظام اسلامی با این دولت خبیث و پلید روابط دارد!
رسولی- کرج
* هنر این دولت این بوده که گل مریم از آمریکا وارد کند ولی اجازه ندهد موتورسیکلت‌های برقی وارد کشور شود! از آن طرف ده‌ها میلیون جفت کفش از خارج وارد کند.
6273---0912