kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
رئیس‌سازمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد

اجرای برنامه‌های بسیج پزشکی توسط ۴۵۰ کانون

رئیس‌سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: عمده برنامه‌های این سازمان در راستای خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق کم برخوردار و محروم است.



رئیس‌سازمان بسیج پزشکی در جریان بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه سازمان بسیج جامعه پزشکی در نمایشگاه دستاوردهای پنج سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین، گفت: عمده برنامه‌های این سازمان استفاده از ظرفیت و پتانسیل عظیم پروژه جهادی و بسیجی اعضای جامعه پزشکی کشور در راستای خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق کم برخوردار و محروم است که این برنامه‌ها در طول سال توسط 450 کانون بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور انجام می‌شود.
به گزارش سازمان بسیج جامعه پزشکی، محمد رئیس‌زاده افزود: این فعالیت‌ها در قالب بیمارستان صحرایی، تیم‌های تک تخصصی، عمل‌های رایگان، خدمات دندانپزشکی و بسیاری خدمات دیگر به مردم مناطق محروم ارائه می‌شود.وی تصریح کرد: شور و اشتیاق جامعه پزشکی و عظمت روح جهادی و بسیجی نخبگان، پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران برای ارائه خدمت بسیار بیشتر از توان لجستیک و سازماندهی ما است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این بازدید گفت: فعالیت‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای نقش‌آفرینی فرهنگی در جامعه و از ماندگارترین و اثربخش‌ترین آنهاست.