kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
واژگونی تریلر در بزرگراه فتح، جان راننده را گرفت

خسارت به 13خودرو در 2 تصادف بزرگراه لشکری

براثر دو حادثه تصادف در بزرگراه لشکری تهران 13 خودرو دچار خسارت و چهار نفر مجروح شدند.




سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به خبرگزاری صداوسیما گفت: در حادثه تصادفی که بامداد پنجشنبه در مسیر غرب به شرق بزرگراه لشکری محدوده کیلومتر 10 رخ داد، یک دستگاه کامیونت هیوندا به هنگام حرکت به علت نامشخصی با دو دستگاه خودرو برخورد کرده و از مسیر منحرف شده بود.
جلال ملکی افزود: این کامیونت پس از برخورد با سه کارگر پیمانکار شهرداری که مشغول نظافت حاشیه راه بودند، در وسط بزرگراه واژگون و راننده داخل خودرو محبوس شده بود.
ملکی با اشاره به اعزام نیروهای دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه، ادامه داد: در ابتدا با هماهنگی پلیس راه، مسیر تردد خودروها مسدود شد و آتش‌نشانان در اولین اقدام سه کارگر مصدوم را تحویل اورژانس دادند، سپس با برش قطعات خودرو با تجهیزات هیدرولیکی، راننده 45 ساله را زنده خارج و تحویل اورژانس دادند و کامیونت نیز به حالت اولیه بازگشت.وی افزود: در دقایق پایانی عملیات نیروها، حادثه تصادف دیگری در همان مسیر، کیلومتر 12 اتفاق افتاد که مأموران یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل آن حادثه اعزام شدند.
ملکی گفت: در صحنه تصادف مشاهده شد در محلی که پلیس راه برای ایمن‌سازی و عملیات بی‌خطر آتش‌نشانان، اقدام به مسدود کردن مسیر کرده بود، یک دستگاه کامیون به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی به شدت با 9 دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرده بود به گونه‌ای که تعدادی از این خودروها خسارت‌های فراوان و تعدادی نیز خسارت‌های کمتری دیده بودند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: در این تصادف زنجیره‌ای به کسی آسیبی نرسید و فقط خسارات مالی زیادی بجا ماند.
واژگونی تریلر در بزرگراه فتح
جان راننده را گرفت
وی همچنین از واژگونی تریلر در غرب به شرق بزرگراه فتح و مرگ راننده آن خبر داد.
ملکی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلر متعلق به یکی از کشورهای همسایه که مقدار زیادی بار مواد اولیه ساخت پلاستیک داشت به علت نامشخصی به هنگام حرکت در این مسیر واژگون شده و مسیر تردد خودروها را مسدود کرده بود، همچنین بخش زیادی از بار آن در سطح معبر تخلیه شده و راننده داخل اتاق خودرو محبوس شده بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان در اولین اقدام با تجهیزات لازم راننده 53 ساله را از داخل اتاق خودرو خارج کرده و تحویل اورژانس دادند اما مشخص شد این مرد تبعه غیرایرانی، جان خود را از دست داده است.