kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* جواب یاوه‌گویی‌های اروپایی‌ها در مورد غیردموکراتیک بودن انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم را چه کسی باید بدهد سکوت دولت چه معنایی دارد؟
9839---0933
* آیا در سیاست خارجی فکر می‌کنید توفیقی حاصل شده باشد؟ در حالی که هیئت ما در حال مذاکره بود خزانه کشور خالی اعلام شد. در حالی که دشمن یاوه‌گوی ملت ایران را مؤدب خواندید منتقدین داخلی را کم‌سواد و مزدور نام نهادید. کمترین درد ما این است که رژيم اشغالگر از بندهای توافق مطلع است و ما بی‌اطلاع. حاصل این سیاست خارجی این شد که اتحادیه با سواد اروپا با کمال بی‌شرمی ضمن درخواست آزادی فتنه‌گران و فتنه به ملت مسلمان پیشنهاد آزادی زندگی زشت‌تر از حیوانات را بدهد. و همان سران پول‌پرست که دست صدام و قذافی و ملک‌عبدالله و بن علی و امیر جنایت‌پیشه بحرین را می‌بوسیدند انتخابات ریاست جمهوری اخیر را غیردموکراتیک توصیف کنند. چطور می‌توان به چنین حیوانات پست‌تر از پست انسان‌نما اعتماد کرد
گل‌محمد نورانی از مهدیشهر
* آیا رفتار قوه مجریه باعث نشده که اتحادیه اروپا به خود جرأت دهد بدترین جسارت‌ها را به ملت و کشور بکند؟ چرا به جای پاسخ و افشای جنایت‌های آنان، فقط اظهار تأسف می‌کنیم و یا با عبارت‌هایی مثل «مردود» در قبال چنین بی‌شرمی‌هایی برخورد می‌کنیم؟
یک شهروند از رشت
* هنوز دشمنان کشور و ملت و نظام اسلامی ، سران فتنه و فتنه‌گران را پیاده نظام خود می‌دانند. هم دزدانه به ملاقات آنها می‌روند و هم براساس اظهارات آنها ایران اسلامی را به نقض حقوق‌بشر متهم می‌سازند و هم در قطعنامه‌هایشان درخواست آزادی سران فتنه را می‌کنند. با این همه خیانت طبیعی است آمریکای جنایتکار و اروپایی‌ها و رژیم اشغالگر قدس قربان صدقه این وطن‌فروشان بروند. از روز روشن‌تر است که بازگشایی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و باز شدن لانه جاسوسی برای اروپائیان مکمل این برنامه خواهد بود.
طالعی
* زبان درازی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها علیه نظام و دولت و مردم ایران که هر روز بیشتر می‌شود بی‌دلیل نیست با این ضعفی که از مسئولین و دولت در مذاکرات هسته‌ای مشاهده می‌کنند چرا گستاخی نکنند.
اقتصاد
* ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر، از مسئولین دستگاه قضا که به حق مردم را تشویق به اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند انتظار می‌رود اشد مجازات را برای عاملین و مسببین این شهید در نظر بگیرند تا مردم با دلگرمی بیشتر وارد عمل شوند.
شاه‌محمدی
* از نمایندگان مجلس، قوه مجریه و سازمان‌های مردم نهاد می‌خواهم مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب در موضوع کاهش سن و روان‌سازی ازدواج جوانان را پیگیری نمایند چون خطر بحران جمعیتی، بی‌تقوایی و افزایش جرایم جنسی جامعه ایران اسلامی به خصوص قشر جوان را تهدید می‌کند.
مینایی از تهران
* انتظار می‌رود دولت در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها با دقت بیشتری عمل نماید که مثل سبد کالا نباشد فردی که مستحق دریافت است حذف گردد و فرد غیرمستحق یارانه بگیرد.
بوربور از ورامین
* باز شاهد تبلیغات محصولات وارداتی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی آن هم در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده هستیم، چرا؟
6775---0912
* تعطیلی روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌هایی را که با خون دل خوردن در مقابل دسیسه‌های دشمنان می‌ایستند به دولت تبریک می‌گویم!
2405---0917
* مجلس و دولت فکری برای تعطیلات 20 روزه آخر سال و اول سال بکنند. باید ادارات 5 روز، مدارس و دانشگاهها 7 روز و مطبوعات نیز 5 روز تعطیل شوند نه اینکه از 25 اسفند تا 16 فروردین مملکت عملا به حالت تعطیل درآید.
3660---0915
* از مسئولین امر درخواست می‌شود ماده 10 نوسازی را دولت اجرایی کند سی‌هزار کارگر چشم به راهند.
6783---0915
* بیش از پنج سال است که قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا نمی‌شود. علت چیست؟
فواد کاسب - تهران
* به رغم وعده‌های تکراری مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مسئولان محلی هنوز جاده تکاب به دیواندره آسفالت نشده است لذا از مسئولان تقاضا داریم هرچه زودتر این جاده را آسفالت کنند و به وعده‌های خود عمل نمایند.
صلاح‌الدین خامسی از تکاب
* از مسئولین وزارت راه و شهرسازی درخواست می‌شود به تعمیر آسفالت  جاده قم-سلفچگان- اراک (حدود 40 کیلومتر بویژه تقاطع سه‌راهی ساوه-اراک-قم) که دست‌اندازهای ‌ریزی در آن به وجود آمده اقدام نمایند این وضعیت بیش از 2 سال است که تداوم دارد.
شمس‌آبادی
* آسفالت جاده تهران-همدان در محدوده 50 کیلومتری همدان بسیار خراب است. چرا برای ترمیم این قسمت از جاده که به صورت غیرقابل تحمل درآمده فکری نمی‌شود؟
4170---0919