kayhan.ir

کد خبر: ۹۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶

دست‌اندرکاران صنعت هسته‌ای با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران صنعت هسته‌ای کشور همزمان با روز ملی فناوری هسته‌ای در این روز به دیدار رهبر معظم انقلاب خواهند رفت.
«بهروز کمالوندی» در گفت‌وگو با ایرنا گفت: همزمان با فرا رسیدن 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای، سازمان انرژی اتمی برنامه‌هایی به این منظور تدارک دیده که مهمترین آن دیدار رئیس، مدیران و روسای بخش‌های مختلف سازمان با رهبر معظم انقلاب است تا ضمن دیدار با ایشان از رهنمودها و فرمایشات معظم‌له بهره‌مند شویم.
وی افزود: همچنین در این روز در باغ‌موزه دفاع مقدس، نمایشگاهی از دستاوردها و پیشرفت‌های هسته‌ای کشور برای عموم مردم برگزار می‌شود تا از نزدیک با فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی و دانش هسته‌ای کشور آشنا شوند.
کمالوندی به حضور دکتر صالحی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت یک هفته بر پا می‌شود و در صورت استقبال مردم به طور قطع تمدید خواهد شد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این رئیس سازمان انرژی اتمی در شامگاه 20 فروردین در برنامه ویژه خبری شبکه دو سیما حضور می‌یابد و به مرور پیشرفت‌ها و فعالیت‌های صنعت هسته‌ای کشور می‌پردازد و نقطه‌نظرات خود را درباره مذاکرات هسته‌ای در اختیار هموطنان قرار خواهد داد.
گفتنی است روز ملی فناوری هسته‌ای، روز 20 فروردین در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران است که مناسبت دستیابی ایران به چرخه کامل سوخت هسته‌ای نامگذاری شده است.