kayhan.ir

کد خبر: ۹۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
سرلشکر فیروزآبادی:

آمریکا شیطان بزرگ و صهیونیسم روح شیطان است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا شیطان بزرگ و صهیونیسم روح شیطان است.
سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع مقامات لشکری با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا و نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: عزم ملی که مقام معظم رهبری فرمودند اول فرهنگ را شکل می‌دهد بعد این فرهنگ ناب اسلامی که با عزم ملی شکل می‌گیرد اقتصاد اسلامی را تحقق می‌دهد .
عضو شورای عالی امنیت ملی کشور با بیان اینکه مدیران جبهه‌های جنگ در همه سازمانهای دولتی و در همه بخش‌های جامعه آنجاهایی که هستند، مدیریت جهادی می‌کنند مگر اینکه مانع آنها بشوند، خاطرنشان کرد: هر مدیریت جهادی قابل تدوین و قابل بهره‌برداری است و می‌شود به آن پرداخت.  تاکنون چند  کتاب درباره مدیریت جهادی بیرون آمده و اساتید بزرگی روی آن کار و ارائه کردند به‌جامعه حرکت حضرت امام خمینی (ره) اسوه مدیریت جهادی در تاریخ معاصر است و مدیریت حضرت امام خامنه‌ای عزیز در این مدت رهبریشان و در مدت ریاست جمهوریشان اینها بایستی مطالعه و تدوین بشود. شاخص‌هایش بیرون آورده بشود خوب ما دوتا اسوه مهم مدیریت جهادی داریم در کشور که در جلو چشم همه ملت است ما در نیروهای مسلح هم مبانی حرکتمان باید همین چیزها باشد و این شعار هم، شعار امسال نیست، برای امسال نیست چنانکه سال امام علی برای سال امام علی (ع) نبود بلکه تا جاودانگی بود. سال امام خمینی برای آن سال نبود بلکه برای تمام تاریخ بود، این شعار هم یعنی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی این یک شعار جاودانه است برای انقلاب اسلامی و همیشه این بردار حرکت انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: ما بایستی شاخص‌هایش را تعریف کنیم و در همه برنامه‌هایمان بیاوریم و بر این مبنا حرکت کنیم ما در نیروهای مسلح باید این کار را انجام دهیم. دولت  و قوه قضائیه نیز در تمام سیستم بایستی همین کار را انجام دهند.
 عزم ملی  در استقبال امام خمینی خودش را نشان داد، چطوری استقبال امام خمینی یعنی مردم از سراسر کشور جوشیدند تا رودخانه عظیم استقبال از امام خمینی آن سیل عظیم جمعیت با آن شوق عظیم به وجود آمد این شکل به وجود آوردن عزم ملی است.
به گزارش دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا شیطان بزرگ و صهیونیسم هم روح شیطان است.