kayhan.ir

کد خبر: ۹۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

اخبار کوتاه از فوتبال

تهیه 4 جام قهرمانی
تاج رئیس سازمان لیگ گفت: در هفته آخر در چهار مسابقه شانس قهرمانی وجود دارد و به همین دلیل باید چهار جام تهیه کنیم.

گل محمدی از شانس بالای نفت برای قهرمانی گفت

گل محمدی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان این که دیگر قهرمانی در دست تیم اوست، گفت: برد ارزشمندی را کسب کردیم و توانستیم به صدر جدول برسیم. این صدرنشینی شایسته بازیکنان و مجموعه نفت بود که از اول فصل تاکنون زحمت زیادی کشیدند. گل محمدی درباره این که تیمش چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: سرنوشت قهرمانی‌مان دست خودمان است، هر چند در هفته‌ آخر بازی سختی برابر سپاهان داریم که امروز هم توانست ملوان را شکست دهد. اگر بتوانیم سپاهان را ببریم، دیگر کاری به نتایج سایر تیم‌ها نخواهیم داشت و قهرمانی‌مان مسجل می‌شود.  
قلعه‌نویی: شاید مردم من را برای فصل بعد نخواهند
قلعه نویی سرمربی استقلال در پایان بازی با فولاد گفت: بازیکنان مثل سربازان دلاور جنگیدند و مردانه بازی کردند باید بگویم فولاد هم می‌توانست برنده بازی باشد. آرش برهانی نشان داد متر و میزان او این است او می‌تواند هم خوب بازی کند و هم گل بزند اگر آن یک امتیاز را از ما کم نمی‌کردند شانس بیشتری برای قهرمانی داشتیم. قلعه نویی در مورد اینکه آیا سال بعد در استقلال می‌ماند، گفت: همه چیز دست خدا است باید ببینم من را می‌خواهند یا نه. خودم دوست دارم در این تیم بمانم فکر می‌کنم هیچ وقت برای استقلال کم نگذاشتم و قراردادهای زیادی را به خاطر استقلال ترک کردم. این تیم مثل خانه من است چه باشم چه نباشم برای این تیم آرزوی موفقیت دارم اما این توان من بود از همه مردم تشکر می‌کنم شاید اصلا مردم من را نخواهند.

افسوس دایی از توقف پرسپولیس

دایی سرمربی پرسپولیس پس از توقف تیمش برابر راه آهن گفت: فکر می‌کنم امروز دو گل خیلی بد خوردیم همانطور که گفتم می‌توانستیم به صدر جدول برسیم اما با دست خودمان همه چیز را خراب کردیم و در نیمه اول و دوم  موقعیت گل زیاد داشتیم اما طبیعت فوتبال همین است گل نزدیم و دو گل روی اشتباه های خودمان خوردیم تیمی که گل نزند همین است و با دست خودمان، خودمان را از قهرمانی دور کردیم.

تکذیب ادعای پرسپولیسی‌ها از سوی کفاشیان

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ارسال نامه یا نوشته از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص شروط پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد.
تیم ملی را کی‌روش به جام جهانی نبرد!
حسن روشن مهاجم اسبق تیم ملی ایران معتقد است کی‌روش تیم ملی ایران را به جام جهانی نبرده بلکه تیزهوشی بازیکنان، غیرت و دعای مردم باعث این اتفاق شده است.

مدافع پرسپولیس: شانسی برای قهرمانی نداریم

میثم حسینی مدافع سرخپوشان پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس برابر راه‌آهن با بیان این که دیگر شانس قهرمانی پرسپولیس از بین رفته است، اظهار کرد: دو سال در استقلال بازی کردم و امسال هم به پرسپولیس آمده‌ام. باید بگویم که به خوبی هواداران پرسپولیس ندیده‌ام. وی افزود: با نتیجه‌ای که رقم خورد، قهرمانی را از دست دادیم. فکر می‌کنم قسمت نبود که امسال پرسپولیس قهرمان شود.

تارتار: برابر فولاد کم نمی گذاریم

تارتار سرمربی گسترش فولاد پس از شکست سنگین تیمش برابر نفت، در مورد اینکه هفته پایانی باید به مصاف تیم فولاد برود  که آنها هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند، گفت: متأسفانه دو بازی پایانی ما مقابل تیم‌هایی است که به شدت به 3 امتیاز نیاز دارند. هم نفت و هم فولاد به دنبال کسب حداکثر امتیاز بودند. کار دشواری داریم اما باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در هفته پایانی اعاده حیثیت کنیم.

طعنه‌ای که مدافع پرسپولیس به وزارت ورزش زد!

محسن بنگر پس از تساوی پرسپولیس برابر راه‌آهن گفت: قهرمان نشدن پرسپولیس را به آقای خادم و مسئولان وزارت ورزش و جوانان تبریک می‌گویم. آنها می‌توانند مهمانی بگیرند و خوشحالی کنند. هر بلایی خواستند سر ما آوردند و فکر می‌کنم تقصیر وزارت ورزش و جوانان بود که ما نتوانستیم قهرمان شویم. تیمی که مدیرعامل نداشته باشد، آخرش همین می‌شود.

گولیت: صعود ایران شبیه معجزه است

رود گولیت ستاره اسبق هلند گفت که ایران در مرحله نخست رقابت‌های جام جهانی برزیل کار بسیار دشواری در پیش دارد و صعود این تیم به مرحله بعد همانند یک معجزه خواهد بود.