kayhan.ir

کد خبر: ۹۱۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
جباری باید با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کند

کی روش: هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکردم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که صحبت‌هایی در مورد توافق نکردنش با فدراسیون فوتبال ایران برای جام ملت‌های آسیا عنوان شده، تاکید کرد تاکنون از سوی هیچ فردی پیشنهادی برای تمدید قراردادش مطرح نشده است. کی روش همچنین در مورد تصمیمی که جباری برای خداحافظی از تیم ملی گرفته است گفت: او باید تصمیمش را بپذیرد و با رئیس فدراسیون فوتبال در این مورد صحبت کند.
کی روش روز گذشته در نشست خبری خود به تشریح اخرین شرایط تیم ملی فوتبال پرداخت که گزیده ای از صحبت هایش در ادامه می آید:
* ما در چند ماه قبل برای حضور در جام جهانی برنامه‌ریزی کردیم و الان زمان آن رسیده که برنامه هایمان را عملی کنیم. چند هفته ای وقت داریم که سخت تلاش کنیم و خود را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم. کارمان بسیار سخت است و به همین خاطر باید به سختی کار کنیم.
* ما با توجه به ارتباط هایی که داشتیم توانستیم چهار بازی تدارکاتی را نهایی کنیم بدون اینکه هیچ مبلغی به حریفان بدهیم. بعد از اردوی اتریش به تهران بازخواهیم گشت و چند روز بعد تهران را به مقصد برزیل ترک خواهیم کرد.
* خیلی جالب نیست که من بخواهم در مورد دستاوردهایم صحبت کنم. از بدو ورودم به ایران تا امروز تفاوت های بسیار شایانی را لمس می کنیم. ما توانستیم جایگاه پیراهن تیم ملی را بالاتر ببریم. ما در آسیا الان در رده اول هستیم که این دستاورد باافتخاری است. ما توانستیم به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کنیم. همینطور توانستیم حضور خودمان‌در مسابقات جام ملت های آسیا را قطعی کنیم.
* واقعا تا امروز هیچ صحبت واقعی با من برای تمدید قرارداد نشده است و هیچکس به من پیشنهادی نداده است.
* چند روز پیش من تلفنی از جواد نکونام داشتم که می‌خواستم داستان مجتبی جباری را توضیح بدهد. جباری می‌خواست جلسه ای را روز یکشنبه با من داشته باشد تا در مورد خداحافظی اش از تیم ملی صحبت کند. مطلبی را که من به نکونام گفتم این بود که این موضوع خیلی جدی است و شما به عنوان کاپیتان نباید دخیل باشید در این صحبت ها. جباری اول باید با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کند. اعتقاد من این است که رئیس فدراسیون باید قبل از هر کسی در جریان تصمیم بازیکن قرار داشته باشد.
* باید به خاطر اشتباهم بابت انتخاب نمازی به عنوان مربی تیم ملی عذرخواهی کنم. من نباید ایشان را به همکاری دعوت می کردم اما این اشتباه را کردم و او در فاصله سه ماه مانده تا جام جهانی به تیم ملی زنان آمریکا رفت.