kayhan.ir

کد خبر: ۹۱۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶

سوانح رانندگی در سه استان جان 23 نفر را گرفت




سرویس شهرستانها:
سوانح رانندگی در 3 استان کشور جان 23 نفر را گرفت.
رئیس پلیس البرز گفت: بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی خاور، پراید و اتوبوس که صبح دیروز در آزادراه کرج- قزوین روی داد، 6 نفر کشته شدند.
سرهنگ رضا اکبری افزود: این حادثه که ساعت 5 و 47 دقیقه صبح روز جمعه در محدوده کوهسار رخ داد یک دستگاه پراید در میان 2 دستگاه خودرو خاور و اتوبوس گیر کرد و سرنشینان آن جان باختند.
وی اضافه کرد: 2 سرنشین خودروی خاور مجروح شدند که توسط امدادگران، درمان شدند.
وی افزود: علت حادثه در دست بررسی است.
همچنین مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: تصادف 2 خودرو سواری در محور کناس شهرستان اقلید و گردنه امامزاده اسماعیل(ع) 7 کشته و 3 زخمی در پی داشت. محمدرضا عالی‌منش افزود: در این حادثه که حوالی ساعت 22 و 30 دقیقه دیروز روی داد 2 خودرو تندر 90 و پژو 405 از روبه‌رو با یکدیگر برخورد کردند. وی گفت: سرنشینان این خودروها 10 نفر بودند که هفت نفر از آنان کشته و 3 نفر به بیمارستان اقلید منتقل شدند.
همچنین تصادف پراید و وانت‌نیسان در محور فسا به داراب در استان فارس موجب شد چهارنفر از سرنشینان خودرو زنده زنده در آتش بسوزند.
فرمانده پلیس راه فسا گفت:‌ این تصادف ساعت 14 روز پنج‌شنبه حدفاصل شهر نوبندگان فسا رخ داد و به دلیل شدت حادثه هویت هیچ‌کدام از جانباختگان در لحظه حادثه مشخص نشده و پلیس راهور فسا با استعلام خودرو مربوطه هویت مالک را مشخص می‌کند.
سرهنگ سهراب صادقی افزود: سه نفر در این تصادف مصدوم شدند که به بیمارستان فوق‌تخصصی ولی‌عصر فسا اعزام شدند و اجساد چهار متوفی برای پیگیری‌های بعدی تا حصول نتیجه و احراز هویت به پزشکی‌قانونی تحویل شد.
وی ادامه داد: علت حادثه در دست بررسی است.
گزارش خبرنگار کیهان از ساری نیز حاکی است یک دستگاه مینی‌بوس که از لاریم جویبار به مقصد اسپ رز خارکش ساری در حرکت بود در سراشیبی پیچ تند به علت ناتوانی راننده در کنترل خودرو واژگون شد که 6 تن از سرنشینان کشته و 13 نفر زخمی شدند.
زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران با اعلام این خبر گفت: این حادثه حدود ساعت 14 و 9 دقیقه روز سه‌شنبه گذشته در جاده روستایی اسپ رزخارکش ساری روی داد و در اثر آن 5 نفر در دم جان سپردند و یک نفر در بیمارستان فوت کرد و 13 نفر از زخمی‌ها به بیمارستان امام ساری انتقال یافتند.