kayhan.ir

کد خبر: ۹۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲
امیر صباحی‌فرد مطرح کرد

تغییر رفتار دشمنان در منطقه پس از برگزاری رزمایش‌های پدافند هوایی در سال 92

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا تاکید کرد: پس از انجام رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت 5 و رزمایش‌های مصباح‌الهدی شاهد تغییر رفتار دشمنان در منطقه بودیم.
امیر صباحی‌فرد در اولین صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا در سال جدیدگفت: سال 92 که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود و با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر علیه مردم ما انجام شده بود با رهنمودهای مقام معظم رهبری با صبر و استقامت مردم و نیروهای مسلح و به یاری خداوند با موفقیت به اتمام رسید.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در 22 بند به سران قوا ابلاغ کردند که نیروهای مسلح و قرارگاه پدافند هوایی برنامه‌های خود را بر این اساس تنظیم و به مورد اجرا خواهند گذاشت و امیدواریم امسال با استفاده از تدابیر فرمانده معظم کل قوا اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در مسیر پیشرفت گام برداریم.
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاطرنشان کرد: در سال 92 کارکنان پدافند اقدامات بسیار شایسته‌ای انجام دادند و دستاوردهای بسیار مهمی در عرصه دفاع هوایی حاصل شد که از آن جمله انجام رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت 5 و رزمایش‌های مصباح‌الهدی بود که پس از انجام این رزمایش‌ها شاهد تغییر رفتار دشمنان در منطقه بودیم.