kayhan.ir

کد خبر: ۹۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

حوادث کوتاه از کشور

سانحه در محور هندیجان - دیلم
هندیجان - خبرنگار کیهان: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در جاده هندیجان - دیلم 2 نفر جان سپردند.
بر اساس این گزارش: راننده موتورسیکلت در دم فوت کرد و راننده خودرو پراید به علت شدت جراحات وارد شده پس از انتقال به بیمارستان ماهشهر جان سپرد. همچنین یکی از سرنشینان خودرو پراید که در حالت کما به سر می‌برد در بیمارستان گلستان اهواز بستری است.
علت حادثه بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت اعلام شد.

سقوط پراید به دره

شهرکرد - خبرنگار کیهان: یک دستگاه خودرو پراید که با 2 نفر سرنشین در مسیر ارمند -لردگان به دره 120 متری سقوط کرده بود، پیدا شد.
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر چهار محال و بختیاری با اعلام این خبر افزود: گروههای امداد بروجن و لردگان یکی از سرنشینان را یافته و به بیمارستان منتقل کردند و تلاش برای یافتن فرد دیگر ادامه دارد.

تصادف آمبولانس با پژو

طبس - فارس: فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در اثر برخورد آمبولانس اورژانس 115 ده‌محمد طبس در حین اعزام به ماموریت با یک دستگاه خودروی سواری پژو آر.دی، دو نفر از سرنشینان خودروی سواری جان خود را از دست دادند و 5 نفر دیگر نیز مجروح شدند.
علیرضا امینی افزود: علت این تصادف انحراف به چپ خودروی پژو اعلام شده است.

کلاهبرداری در فضای مجازی

مشهد - فارس: سرپرست فرماندهی انتظامی نیشابور از دستگیری فردی که با سوءاستفاده از رابطه‌اش با مالباخته به بهانه واریز وجه نقد اقدام به کلاهبرداری اینترنتی کرده بود، خبر داد.
سیدحسن حسینی اظهار کرد: به دنبال شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب عابربانک وی به مبلغ 2 میلیون ریال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی و استعلام از مبادی ذیربط توانستند ردپای متهم را در فضای مجازی پیدا و پس از شناسایی، وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کنند.

محکومیت شهربازی متخلف

اهواز - خبرنگار کیهان: کارشناس مسئول اداره نظارت بر استاندارد خوزستان گفت: در بازرسی از تجهیزات شهربازی‌های شهرستان بهبهان 5 دستگاه شامل کشتی صبا، تاب زنجیری، دراگون، چرخ و فلک و قایق‌های سواری به دلیل مغایرت با استاندارد ملی ایران توقیف شد.
امید بن‌عباس افزود: موضوع برای رسیدگی از سوی دایره حقوقی این اداره کل به مراجع قضایی ارجاع شد که پس از رسیدگی،‌ متهم به پرداخت 7 میلیون ریال جزای نقدی بدل از مجازات حبس و نیز به پرداخت 10 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.