kayhan.ir

کد خبر: ۹۱۲۷۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

اخبار ورش جهان



ایگواین از ترس محافظ 24 ساعته استخدام کرد!
مهاجم یوونتوس پس از تهدید شدن به مرگ برای حفاظت از خود چند بادیگارد را به استخدام درآورد. گونسالو ایگواین مهاجم محبوبی در ایتالیا محسوب می‌شود اما پس از جدایی‌اش از ناپولی دشمنانی نیز پیدا کرد.مهاجم آرژانتینی یوونتوس پس از دریافت چندین پیام تهدید به مرگ تصمیم گرفت برای محافظت از خودش از بادیگارد استفاده کند. این محافظان در طول روز در حال مراقبت از مهاجم یوونتوس هستند.هواداران ناپولی پس از پیوستن ایگواین به یووه در تابستان سال جاری عصبانی و ناراحت شدند و محبوبیت مهاجم آرژانتینی در نزد هواداران ناپولی تبدیل به نفرت شد. هواداران ناپولی علاوه بر آرزوی آسیب دیدگی ایگواین به او توهین و او را هو می‌کنند به همین خاطر و ترس از مرگ از مهاجم یووه 24 ساعته محافظت می‌شود.
حمایت از جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه
با دکل برق
با هدف حمایت از برگزاری مسابقات جام جهانی در روسیه، دکل‌های برق به شکل بازیکنان فوتبال ساخته شد. مسئولان شهر دوبرینکای روسیه در اقدامی خلاقانه دکل‌های جدید برق را به صورت بازیکنان فوتبال طراحی و ساختند. هدف از این کار ایجاد انگیزه و روحیه آمادگی برای برگزاری بهتر مسابقات جام جهانی در روسیه اعلام شده است.قرار است مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه از تاریخ ۱۴ جون تا ۱۵ جولای در مسکو، سنت پترزبورگ، کازان، نیژنی نووگورود، سارانسک، کالینینگراد، ولگوگراد، یکاترینبورگ، سامارا، سوچی و روستوف برگزار شود.
اوج حساسیت در رویارویی شطرنج قهرمانی جهان
مگنوس کارلسن نروژی با پیروزی برابر کاریاکین رویارویی تعیین قهرمان جهان در سال 2016 را به اوج حساسیت رساند.در شرایطی که همه چیز برای قهرمانی کاریاکین فراهم شده بود، کارلسن نروژی با پیروزی در دیدار دهم، دیداری که بیش از ۶ ساعت و نیم به طول انجامید، ورق را برگرداند تا همه چیز در فاصله دو دور مانده به پایان رقابت‌های استاندارد (فکری) به تساوی کشیده شود. با این تفاوت که کارلسن حالا با وضعیت روانی بهتر به دو دیدار آتی فکر می‌کند.در پایان دور دهم، هشت تساوی و یک برد برای هر یک از طرفین نتیجه تساوی ۵ بر ۵ را رقم زده است. در صورت تساوی در دو دیدار بعدی و یا یک پیروزی برای هر بازیکن تکلیف قهرمان جهان را دیدارهای تکمیلی مشخص می‌کند.
درخواست ۱۰ سال و نیم زندان برای اتوئو
دادستانی در اسپانیا درخواست ۱۰ سال و نیم زندان برای ساموئل اتوئو به دلیل تقلب در پرداخت مالیات کرده است. ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی سابق بارسلونا و کنونی آنتالیااسپور به دلیل تقلب و کلاهبرداری در پرداخت مالیات و اعلام صحیح مالک حق تصویر خود در سالیان گذشته، از سوی دادستان به ۱۰ سال و نیم زندان محکوم شده است. اتوئو متهم شده درآمدش از طریق قرارداد تجاری با کمپانی پوما را به شرکت‌هایی در اسپانیا و مجارستان انتقال داده تا از پرداخت مالیات فرار کند. این مهاجم گلزن که برای تیم‌هایی چون اینتر، چلسی و بارسلونا بازی کرده است، پس از متهم شدن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مشاوره ناعادلانه و جعلی اطرافیانش باعث شده چنین تصمیمی بگیرد. این اتفاق پیشتر برای ستارگانی چون لیونل مسی، خاویر ماسکرانو و نیمار نیز افتاده است. قوانین مالیاتی برای ستارگانی که در فوتبال اسپانیا بازی می‌کنند، سخت‌تر از دیگر کشورهاست و به همین دلیل چنین پرونده‌هایی در یکی دو سال گذشته باعث شده تا بازیکنان بزرگی با حضور در دادگاه از اقدامات خود دفاع کنند.