kayhan.ir

کد خبر: ۹۱۲۷۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

اظهارنظر سرمربیان تیم‌ها پس از پایان بازی‌ها



* امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر صبای قم گفت: در یک بازی سخت و درگیرانه توانستیم سه امتیاز را بگیریم. این بازی یکی از بازی‌های سخت ما در این فصل بود. تیم حریف نیز دونده و بسیار خوب ظاهرشد. ما در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و توانستیم از عرض زمین بیشتر استفاده کنیم و برنده این دیدار باشیم.وی ادامه داد: روی یک اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم اما در بقیه بازی فوتبالی مدرن را ارائه دادیم. از تمامی هواداران کمال تشکر را دارم زیرا در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند. با توجه به شرایطی که داریم به همین تعداد نیز قانع هستیم ولی امیدوارم با آماده شدن ورزشگاه یادگار امام تعداد تماشاگران نیز افزایش پیدا کند.
* برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: از تیمم راضی هستم. تمام بازی تحت کنترل ما بود. ما از قدرت تیم حریف آگاه بودیم و آگاهانه ریسک می‌کردیم. ما برای برد به میدان آمدیم و ۶ فرصت گل نیز به وجود آوردیم. متاسفانه هنوز مشکل گل نکردن فرصت‌هایمان را داریم که طبیعتا در آینده بیشتر روی آنها کار خواهیم کرد تا این مشکل را به حداقل برسانیم. ۱۰ نفره شدن تیم‌مان باعث نشد بازیکنانم دست از تلاش بردارند و شجاعت به خرج دادند و تا آخر بازی نیز موقعیت‌های خطرناکی را ایجاد کردند. تیم حریف نیز موقعیت‌هایی داشت اما فرصت‌های ما خطرناک‌تر از فرصت‌های آنها بود.
* فراز کمالوند بعد از تساوی تیمش برابر استقلال گفت: نفرات جلویی ما زمان می‌‌برد تا هماهنگ شوند. خودتان می‌دانید مقابل استقلال وقتی عقب بیفتید چقدر کار سختی دارید. سهم ما از استقلال در ایجاد موقعیت‌های خطرناک بیشتر بود. در هر صورت بازی جذابی بود و همه از دیدنش لذت بردند. ۱۰-۱۲ موقعیت دو تیم داشتند. هیچ کدام از دو تیم ضد فوتبال ارائه نکردند و شاید بازی خوب استقلال باعث شد تا بتوانیم بازی را دو بر دو کنیم. از بازیکنانم خیلی راضی هستم. ۱۰ نفره جلوی استقلال بازی کردن خیلی سخت است. باید دقت خود را در زدن ضربات بالا ببریم.
* سرمربی تیم فوتبال استقلال به نمایندگی از تیمش از هواداران آبی عذرخواهی کرد. علیرضا منصوریان درباره مصاف تیمش برابر گسترش فولاد گفت: از هوادارانمان بابت حضورشان در ورزشگاه و در این سرما تشکر می‌کنم. هوا منفی ۴-۵ درجه بود. به نمایندگی از باشگاهمان از هواداران عذرخواهی می‌کنم. تا دقیقه ۸۲-۸۳ فوق العاده خوب بازی کردیم. در زمین حریف مالک بر توپ بودیم. یک درس بازیکنانم گرفتند که بازی خوب امتیاز ندارد. روی دو اشتباه فردی بازی را از دست دادیم. اشتباهات فردی در استقلال باید به صفر برسد. من به بازیکنانم هم گفتم که اگر بد بازی می‌کردیم، به نتیجه قانع بودیم ولی حتی ما توانایی رسیدن به نتیجه ۴-۰ هم داشتیم. در نقطه‌ای که باید تمرکز بیشتری پیدا می‌کردیم، اشتباه کردیم. وقتی اشتباه فردی می‌کنید باعث آزردگی خاطر هوادار می‌شوید. وقتی بازیکن جوان می‌گذارید باید تاوان اشتباهش را هم بدهید. باید تلاش کنیم تا آزمون خطای یک جوان در تمرین باشد نه روز بازی. باید اشتباه فردی را پوشش دهیم و برای رسیدن به این مسیر تلاش می‌کنیم.