kayhan.ir

کد خبر: ۹۰۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

آغاز هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال

یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال میان کاله مازندران و پارسه تهران برگزار می‌شود.


هفته ششم لیگ برتر والیبال از ساعت 15:30 یکشنبه 23 آبان با برگزاری بازی میان دو تیم بانک سرمایه صدرنشین و خاتم اردکان یزد در خانه والیبال آغاز می‌شود. شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه هفته گذشته اولین شکست خود را در لیگ برابر صالحین ورامین متحمل شدند. این تیم هم اکنون با 12 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. خاتم اردکان نیز با 2 برد و 5 امتیاز نهم است.
کاله مازندران که در هفته گذشته اولین پیروزی فصل خود را به دست آورد در هفته ششم میزبان پارسه تهران است. شاگردان جوان عطایی در کاله شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارند و با 4 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفتند. برخلاف این تیم، شاگردان نفرزاده در تیم پارسه با 10 امتیاز از 3 برد در رده سوم هستند.
تیم پیکان تهران که هفته پنجم را با برتری مقابل سایپا تهران پشت سرگذاشت در این هفته در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان تیم شهرداری این شهر است. پیکان در رده دوم و شهرداری تبریز در رده هشتم قرار دارد.
حساس‌ترین بازی این هفته نیز میان سایپا و شهرداری ارومیه برگزار می‌شود که آخرین بازی هفته نیز هست. سایپایی‌ها با سرمربیگری مسعود آرمات نتایج خوبی را در لیگ کسب کردند و هم اکنون با 10 امتیاز چهارم هستند. شهرداری ارومیه نیز که بعد از نتایج ناامید‌کننده هفته‌های نخست نتایج خوبی را کسب کرد با 9 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.
در سایر بازی‌های این هفته، شهرداری اراک به مصاف شهرداری ساری می‌رود تا شاید به دومین پیروزی خود برسد. تیم صالحین ورامین هم که چهارشنبه گذشته، اولین شکست را در تهران به تیم مدعی بانک سرمایه تحمیل کرد در خانه میزبان هاوش گنبد است.
جدول رده‌بندی لیگ برتر تا پایان هفته پنجم:1- بانک سرمایه 12 امتیاز، 2- پیکان تهران 10 امتیاز، 3- پارسه تهران 10 امتیاز، 4- سایپا تهران 10 امتیاز، 5- شهرداری ارومیه 9 امتیاز و...