kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵

حبس ابد برای نوجوان 16 ساله فلسطینی/ پیدا کنید مدافعان حقوق بشر را!

یک نوجوان 16 ساله فلسطینی به اتهام حمله به ماموران صهیونیستی به حبس ابد و پرداخت 460 هزار دلار به عنوان غرامت محکوم شد.





 دادگاه رژیم صهیونیستی در مورد این محکومیت سنگین برای نوجوان فلسطینی مدعی شده که وی طی عملیاتی با خشونت غیرعادی به یک اسرائیلی حمله کرده است. این دادگاه همچنین هرگونه کمیته آزادی مشروط را از آزاد کردن این نوجوان فلسطینی ممنوع کرده است.
مجازات حبس ابد برای این نوجوان فلسطینی در حالی صورت می‌گیرد که مدعیان دروغین حقوق بشر خود را حامی کودکان به ویژه کودکان فلسطینی معرفی می‌کنند و به صدور قطعنامه‌ها و بیانیه‌های دروغین می‌پردازند . قطعنامه‌هایی که لااقل در مورد رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه اجرا نشد و این رژیم کودک کش همچنان به آزار و اذیت و کشتار مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان می‌پردازد. چندی پیش هم تل‌آویو قانونی تصویب کرد که بر اساس آن کودکان فلسطینی که سنگ حمل می‌کنند باید درجا کشته شوند!
مقامات صهیونیستی می‌گویند این نوجوان یک اسرائیلی را هم کشته است!
نظامیان رژیم صهیونیستی دیروز هم یک جوان فلسطینی را به بهانه اینکه او «قصد حمله» با سلاح سرد به شهرک‌نشینان را داشت، به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
به گزارش تسنیم به نقل از روسیاالیوم، صهیونیست‌ها این جوان فلسطینی را در نزدیکی شهرک «عوفرا» در غرب رام‌الله به شهادت رساندند.
در یک عملیات مسلحانه دیگر در شهر طولکرم در شمال کرانه باختری نیز یک نظامی صهیونیست زخمی شد.
 منابع نظامی صهیونیستی می‌گویند که تیراندازی نزدیک گذرگاه «طولکرم» صورت گرفت و نیروهای ارتش بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و عملیات بازرسی گسترده‌ای را برای پیدا کردن عاملان این عملیات آغاز کردند.
سرزمین فلسطین از اوایل اکتبر سال گذشته (9 مهر ماه 1394) تاکنون شاهد آغاز انتفاضه قدس و درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است و رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با اتخاذ تصمیمات و اقدامات مختلف تلاش کرده جلوی انتفاضه قدس و موج عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین را بگیرد، اما همه این تلاش‌ها به شکست انجامیده است. از آغاز انتفاضه قدس تاکنون 261 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.
سفر محرمانه مقام رسمی صهیونیست به امارات
کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اما در گزارشی اعلام کرده که «دانی دانون» سفیر این رژیم در سازمان ملل اخیرا به صورت محرمانه سفری سه روزه به امارات داشته است.
 کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به «تمایل کشورهای عربی میانه‌رو»! برای برقراری روابط گرم با اسرائیل، تاکید کرده که در این دیدارها موضوعات متعددی به صورت مخفیانه مطرح و توافقاتی صورت گرفته بود.
این سفر در حالی صورت می‌گیرد که کشورهای عربی به‌رغم جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی نسبت به فلسطینی‌ها در عادی‌سازی روابط با این رژیم از یکدیگر پیشی می‌گیرند.