kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت برای راهپیمایی 13 آبان

تمهیدات ترافیکی ویژه راهپیمایی 13 آبان از سوی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تشریح شد.

 
 
 

به گزارش فارس، سرهنگ مرادی اظهار داشت: برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقرر شده است از ساعت 10 الی ۱۲ روز پنجشنبه، مراسم یوم‌ا... 13 آبان با شرکت شخصیت‌های کشوری و لشکری و حضور گسترده اقشار مختلف مردم، انجمن‌های اسلامی، دانشجویان دانشگاه‌ها و دانش‌آموزان مدارس تهران در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا واقع در خیابان آیت‌ا... طالقانی برگزار شود. وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ماموریت دارد با استفاده از مقدورات و عوامل جمعی نسبت به اعمال تدابیر و اقدامات لازم جهت برقراری نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم اقدام نماید. به همین منظور از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تا خاتمه مراسم راهپیمایی و عادی شدن وضعیت ترافیکی پرسنل پلیس راهور تهران بزرگ در کلیه معابر پیرامون مسیرهای راهپیمایی و معابر منتهی به لانه جاسوسی سابق آمریکا حضور فعال و چشمگیری خواهند داشت.مرادی گفت: محل‌هایی که برای توقف وسایل نقلیه تعیین شده است، شامل خیابان طالقانی حد فاصل ولیعصر تا سپهبد قرنی، خیابان کریمخان حدفاصل سپهبد قرنی تا قائم مقام فراهانی، خیابان میرزای شیرازی، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان اراک حد فاصل سپهبد قرنی تا نجات‌الهی، خیابان ایرانشهر حد فاصل خیابان سمیه تا انقلاب، خیابان فرصت حد فاصل سمیه تا انقلاب و خیابان سپهبد قرنی حد فاصل خیابان طالقانی تا کریمخان ‌می‌باشند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت همچنین باتوجه به شرایط ترافیکی، از محدودیت تردد در اطراف محل لانه جاسوسی از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه خبر داد.
وی گفت: این محدودیت‌ها در طول خیابان طالقانی از سپهبد قرنی تا مفتح (مسیر خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابان‌های مفتح و شهید موسوی از ساعت ۷ صبح امروز جهت نصب جایگاه برگزاری مراسم مسدود و مسیر جایگزین برای تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر شرق به غرب از طریق خیابان سمیه خواهد بود)، طول خیابان ایرانشهر از تقاطع خیابان آذرشهر (مقابل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران) به سمت جنوب و طول خیابان‌های موسوی و رامسر از تقاطع سمیه به سمت شمال در روز راهپیمایی اعمال خواهد شد.سرهنگ مرادی تاکید کرد: ایستگاه مترو تقاطع مفتح - طالقانی صبح روز پنجشنبه غیرفعال خواهد بود.
وی از شهروندان تهرانی خواست تا به توصیه‌های پلیس راهور تهران بزرگ توجه کرده و حتی‌الامکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.گفتنی است، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به منظور ارائه خدمات بهينه حمل ونقلي به شهروندان براي شركت در این مراسم، اتوبوس‌های ویژه‌ای را از ساعت 8 صبح پنجشنبه ازخطوط فعال در ميادين خراسان‌، قدس، امام خميني(ره)، تجريش، راه‌آهن، امام حسين(ع)، سپاه‌، انقلاب اسلامي، وليعصر‌(عج) و پايانه شهيد محلاتي اختصاص داده است.