kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
امام‌جمعه:

دادستان الیگودرز با قانون‌شکنان در کمندان برخورد کند

عده‌ای در لرستان با استفاده از رانت به مردم ظلم می‌کنند.





الیگودرز- خبرنگار کیهان:

امام‌جمعه الیگودرز گفت: متاسفانه در لرستان بجای ایجاد زیرساخت و تقویت آنها برخی زمینه بروز حوادث و زیان مردم را فراهم می‌سازند.
حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده افزود: سال گذشته فرد سرمایه‌گذاری در کمندان یک طرح گردشگری را آغاز کرد که با اجرای این طرح سلامت آب آشامیدنی مردم با مخاطره مواجه می‌شد و حتی مدیر وقت امور آب ازنا به جهت ایستادگی در مقابل قانون‌شکنان از سمت خود عزل شد که با پیگیری‌ها مسئولان و فریادهای ما و حکم دادستان ازنا بساط آنها جمع شد.
وی اظهار داشت: متاسفانه اخیرا هم عده‌ای با استفاده از رانت بار دیگر در کمندان قصد انجام فعالیت‌های اقتصادی را دارند و باز هم قرار است سلامتی مردم الیگودرز و ازنا به خطر بیفتد.
وی گفت: در شهرستان ازنا و الیگودرز برغم نامه‌های وزیر نیرو، محیط‌زیست و منابع طبیعی مبنی بر غیرقانونی بودن اقدامات سرمایه‌گذاران در کمندان باز هم عده‌ای 150 هزار نفر جمعیت را فدای منافع گروهی خود می‌کنند.
ارزند با انتقاد از بروز رانت‌خواریها و توجه ویژه به گروهی قانون‌شکن گفت: نمی‌دانیم چرا عده‌ای می‌خواهند مردم را غارت کنند.
وی افزود: اگر سرچشمه در ازنا قرار گرفته دلیل نمی‌شود به مردم الیگودرز ظلم شود که در این راستا از دادستان می‌خواهیم بعنوان مدعی‌العموم با قانون‌شکنان برخوردی جدی داشته باشد و از حقوق مردم دفاع کند.