kayhan.ir

کد خبر: ۸۸۵۶۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

کیهان و خوانندگان





33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* رئیس جمهور در سفر به شرق آسیا گفت؛ از آنها راز پیشرفتشان را پرسیدم گفتند تعامل با دنیا و سرجنگ با آنها نداشتن! بیان چنین سخنانی اولاً گرا دادن به غرب است ثانیاً طوری وانمود می‌شود که گویا دنیا شیطان بزرگ، فرانسه و انگلیس است! و ما با دنیا سرجنگ داریم! وقتی نفر اول قوه مجریه چنین اندیشه‌ای داشته باشد دیگر چه توقعی از دیگران و شیطنت‌هایشان باید داشت.
3991---0938
* خطابم به آقای محترمی است که می‌گوید دعوای با دنیا(!) صادرات را غیرممکن می‌کند! تا کی قرار است به ملت ایران توهین شود؟ ملت ایران با کی دعوا دارد؟ اگر منظورتان آمریکاست که از دوران جنگ و حمایت از صدام گرفته تا بدعهدی در برجام و حمایت از تروریست‌ها در منطقه، در همه این‌ها آمریکا بوده که با ما در ستیز بوده است. ایران هراسی، شبیخون فرهنگی، تحریم، دروغ‌های رسانه‌ای و صدها جنایت و خیانت آمریکا بر علیه مردم ایران چه وجهه مثبتی از آمریکا در قبال ایران باقی گذاشته است؟ چرا آقایان تمام دنیا را در آمریکا خلاصه می‌کنند؟
0901---021
* آقای روحانی روز پنج‌شنبه 95/7/29 در جمع صادرکنندگان گفتند، با جنگ با دنیا نمی‌شود زندگی کرد؟! اولاً ایران اسلامی با دنیا سرجنگ ندارد، در ثانی امام راحل(ره) انقلاب اسلامی را با سیلی زدن به شرق و غرب آغاز کرد و پیروز شد. متأسفانه با مدیریت  شما جز خسارت محض هیچ چیزی عاید نظام نشده است.
طباطبائی- قم
* مردم همچنان حیران ادعای باز شدن هزار ال‌سی در پسابرجام آن هم در یک روز تعطیل هستند که طرح آن ناشی از هیجانات روحی پسابرجامی تلقی شد! اخیراً نیز طرح «تعامل سازنده با دنیا» (آمریکا) برای افزایش صادرات کالاها و رفع بیکاری جوانان و زنان و دختران هستیم! که جرقه آن با تغییر سه وزیر بی‌ارتباط با اقتصاد و مشکلات مردم زده شد. ظاهراً قرار است چند ماه عمر باقیمانده از دولت نیز به این منوال طی شود. در این مدت سه سال گرفتار شدن روح و روان برخی در برجام و پسابرجام خسارت‌های جبران‌ناپذیری به عزت کشور و مردم وارد کرده است که جبران آن سال‌ها زمان می‌برد.
محمودی
* برخی به گونه‌ای سخن می‌گویند که انگار قطع رابطه با آمریکای شرور قطع رابطه با دنیاست این طرز تفکر حاصلی جز ویرانی به دنبال ندارد و مذاکره هسته‌ای منتهی به برجام پیرو همین تفکر غلط بود.
سرابی
* به رئیس جمهور عرض می‌کنم باور کنید که همه دنیا غرب و اروپا و کدخدای آنان نیست معنای استقلال و اقتصاد مقاومتی تکیه بر درون است و روی پای خود ایستادن نه به امید دیگران بودن؟!
7977---0912
* از سخنان آقای رئیس جمهور در مورد خرید هواپیما برای صادرات این گونه فهمیده می‌شودکه ایشان هواپیمای مسافربری را با هواپیمای باربری اشتباه گرفته‌اند. علاوه بر این مگر چنددرصد صادرات کالا با هواپیما صورت می‌گیرد.
3446---0912
* اگر دولت صداقت داشت و قصد ترمیم کابینه را داشت می‌بایست وزرای صنعت و نفت و... را عزل می‌کرد تا شاید گره‌ای از مشکلات اقتصادی جامعه در این آفتاب لب‌بام دولت باز شود.
2861---0916
* از صدا و سیما انتظار داریم همچون تخلف و فساد مالی 3 هزار میلیاردی بانک‌های صادرات و ملی که افرادی برای پاسخگویی به گفت‌وگوی خبری دعوت شدند در مورد پرونده فساد مالی 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان نیز به ملت اطلاع‌رسانی و از مسئولان امر پاسخ بخواهند.
2283---0912
* آقای رئیس‌جمهور توجه بفرمایند که وقتی مردم در دولت و اداره کشور تبعیض و بی‌عدالتی ببینند صدها منبر اخلاقی بی‌اثر خواهد بود.
0283---0912
* سخنگوی دولت اظهار داشته که منتقدان را به رسمیت می‌شناسیم و به آنها احتیاج داریم! پس 3 سال فحاشی و اهانت به منتقدان برای چه بود؟ حقیقتا ما را شرمنده می‌کنید!
7977---0912
* اگر انتقادهای منطقی منتقدین از کارهای غلط دولت و دولتی‌ها از رسانه‌ها مثل صدا و سیما پخش شود تخلفات و کارهای خلاف قانون کمتر خواهد شد و دولتمردان بیشتر مواظب خواهند بود.
6910---0913
* تنها حسن توافق برجام این بود که حامیان برجام موفق نشدند آمریکا را فرشته نجات جا بیندازند و در عمل بی‌اعتمادی ملت به آمریکا بیشتر شد و هرچه از برجام می‌گذرد واقعیت جدیدی برای مردم روشن می‌شود.
6406---0912
* این روزها که در برجام امتیازهای نقد داده‌ایم و آمریکایی‌ها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند بیش از همه به فرزندان و خانواده محترم شهدای هسته‌ای سخت می‌گذرد.
6361---0919
* چرا آقای رئیس‌جمهور اجازه نداد بقاء یا عدم بقاء وزیر آموزش و پرورش در این مسئولیت با نظر و رأی مجلس شورای اسلامی باشد و مردم به وسیله مذاکرات مجلس از حقایق مطلع شوند؟
8521---0915
* چرا طرحی برای نظارت و کنترل بر کانال‌های ماهواره‌ای  تلگرامی ضدانقلاب که از سوی دشمنان نظام تغذیه و پشتیبانی می‌شوند وجود ندارد؟
2283---0912
* امروز که قبض آب را دریافت کردم و آن را با اواخر سال 93 مقایسه کردم دیدم مصرف آب با همان مقدار ولی مبلغ آب بهاء 4 برابر شده است اینجا بود که معنی تورم تک رقمی دولت تدبیر را متوجه شدم!
6912---0914
* به عنوان یک ایرانی که سالها در اسارت بعثی‌ها بوده‌ام انتظار نداشتم مجلس تحقیق و تفحص در مورد مدیران دو تابعیتی را رد کند.
8087---0911
* آقای نوبخت چندین بار از پرداخت مطالبه بازنشستگان سخن گفت ولی هیچ خبری نشده چرا؟ ایشان که معاون برنامه و بودجه است یعنی واقعا از بودجه کشور مطلع نیست و قول می‌دهد؟
2805---0916
* برخی از خانم‌های مامور سرشماری کاملا بدحجاب هستند وقتی دولت نسبت به رعایت حجاب و عفاف تا بدین اندازه بی‌توجه است از دیگران چه انتظاری داریم؟
7192---0918
* اداره برق به مشترکینی که قبض خودرا پرداخت نکردند 24 ساعت مهلت واریز قبض می‌دهد که می‌توان گفت با پایان وقت اداری، اداره برق تا حد فاصله زمانی رسیدن برگه اخطار به مشترک عملا 12 ساعت آن گذشته است و از سویی دیگر هزینه 4 هزار تومانی چاپ برگه جریمه قبض در نوع خود جالب است که از مشترکین دریافت می‌شود!
5385---021
* از وزارت جهاد کشاورزی و دیگر متولیان دولت درخواست می‌شود نسبت به خرید تضمینی میوه‌های کشاورزان اقدام نماید تا حداقل هزینه کارگر، کود و سم باغات به کشاورزان برگردد. متاسفانه دلالان به باغ‌ها هجوم آورده و با خرید کیلویی 700-800 تومان میوه‌های کشاورزان زحمتکش را واقعا به ثمن بخس می‌خرند. پسرم یک سال است نامزد دارد به خاطر فروش محصول باغ یک سال صبر کرد تا از این باغ نصیبی داشته باشد بتواند عروسی کند ولی با این وضع باید چندین سال دیگر صبر کند. این وضعیت سزاوار ما کشاورزان نیست.
رضائی - قائم‌شهر
پاسخ روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 روزنامه مورخ 95/7/5 در خصوص «اعتراض به بی‌کیفیتی رستوران اتریشی قطار زندگی» به اطلاع می‌رساند؛ غذای ارائه شده در قطار زندگی، از غذاهای ایرانی بوده و در صورت درخواست مسافر جهت سرو غذاهای کبابی، امکان پخت کباب در قطار نیز مهیا می‌باشد. همچنین کلیه مامورین داخل رستوران از نیروهای ایرانی می‌باشند.»