انتشار نامه سردار سلیمانی پس از پایان یک نمایش(اخبار ادبی و هنری)
نامه سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه بهمناسبت شهادت شهید علیزاده همزمان با اجرای پایانی نمایشی با موضوع زندگی این شهید، منتشر شد.
در نامه قاسم سلیمانی آمده است: «خداوند ای هستی بخش تمام هستی، تو شاهدی که عباسها و ایران تشیع با عشق به اهل بیت (س) این گوهرهای خلقت و دفاع از حرمت حریم میلیونها انسان در خطر جهل خوارج زمان و برای نجات هزاران انسان بیگناه در محاصره خوارج به جرم حب اهل بیت (س) هر آنچه به او در این عالم خاکی عطا فرموده بودی همه را راه تحقق فرمانت و برای نجات دینت اهدا نمود و دل از عزیزترین عزیزان خود بر کند و جان شیرین خود را بر کف دست گرفت و اسماعیل وجود خود را با دست خود ابراهیموار در پای درخت راه نبی معظمت فدا نمود.خداوندای حبیب وای عزیز او را که پاک و پاکیزه بود با پاکان درگاهت از اهل بیت محمد (ص) محشور بفرما و به خانواده گرانقدرش که همه وجود خودشان را در این راه تقدیم نمودهاند، جز عظیم و اجر جزیل عطا بفرما. حاج قاسم را از شفاعت خودت محروم نکن.»
براساس این گزارش، نمایش میدانی «سینا سینا عباس» با حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همزمان با فرا رسیدن ایام ماه محرم با موضوع شهدای مدافع حرم به تهیهکنندگی حمید نیلی و کارگردانی علیرضا مهران تا روز جمعه ۱۶ مهر در محوطه تئاتر شهر اجرا شد.