کد خبر: ۸۷۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

حضور قطعی سلیمی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا

قهرمان المپیک لندن در مسابقات قهرمانی آسیا روی تخته خواهد رفت.


در شرایطی که بهداد سلیمی پیش از این قصد داشت از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کند اما حق‌خوری که از وی در مسابقات المپیک ریو 2016 رخ داد باعث شد تا سلیمی تصمیمش مبنی بر خداحافظی را عقب بیندازد.بهداد سلیمی با تایید این خبر گفت: قصد داشتم پس از المپیک و کسب طلا این مسابقات دیگر روی تخته نروم اما حالا تصمیمم تغییر کرده و می‌خواهم ابتدا در مسابقات آسیایی و پس از آن در مسابقات جهانی با صلاحدید کادر فنی روی تخته بروم. وی افزود: تمریناتم را آغاز کرده‌ام و پس از صحبت با سجاد انوشیروانی سعی می‌کنم برای مسابقات آسیایی با توجه به رقبایی که دارم، آماده شوم و در این مسابقات روی تخته بروم.