kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگی حوزوی:

از مواضع انقلابی مراجع در برخورد با فیش‌های حقوقی ظالمانه حمایت می‌کنیم

شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزوی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد‌: از مواضع انقلابی مراجع عظام تقلید در مقابله با مسائلی چون فساد مالی و اداری در برخی دستگاه‏‌های اجرایی‌، کم‌‏کاری در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و بی‏‌بندوباری در فضای مجازی و سستی در برخورد با فیش‌‏های حقوقی ظالمانه حمایت می‌کنیم.



به گزارش رسا، شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏های فرهنگی حوزوی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در خط مقدم، گوش به فرمان حضرت آیت‌الله امام خامنه‏‌ای دام ظله در راستای حفظ و گسترش روحیه انقلابی در حوزه و نظام جمهوری اسلامی ایران تلاشی حکیمانه، منطقی و مدبرانه خواهد داشت.
در بخشی از این بیانیه آمده است: ما خود را قدردان وجود مراجع عظام تقلید دانسته ... به ویژه از مواضع انقلابی ایشان در مقابله با مسائلی چون فساد مالی و اداری در برخی دستگاه‏‌های اجرایی، کم‌‏کاری در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و بی‏‌بندوباری در فضای مجازی‌، سستی در برخورد با فیش‌‏های حقوقی ظالمانه‌، ساده‌‏انگاری و ضعف نشان دادن در برجام و نیز مقابله با استکبار و برخورد با فرقه‌‏های انحرافی‌، حمایت می‌‏کنیم.
شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزوی افزوده است‌: از محضر اساتید و فضلای عالی‏رتبه در شورای عالی سیاستگذاری حوزه انتظار داریم تمام همت خود را برای سیاست‏گذاری‌‏های کلان که منجر به تحول در حوزه و نیز حفظ و گسترش روحیه انقلابی در حوزه و نظام شود، مصروف دارند.