kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰

پیام تشکر وزیر ورزش و جوانان از رهبر معظم انقلاب اسلامی

وزیر ورزش و جوانان طی نامه‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای فرستادن پیام قدردانی از ورزشکاران المپیکی تشکر کرد.



به گزارش ایسنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از قهرمانان مدال‌آور و همه ورزشکاران و مربیان پر تلاش کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ تشکر و قدردانی کردند.
در همین رابطه ،‌ محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان نیز در نامه‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر این پیام تشکر کرد.
در بخشی از نامه محمود گودرزی خطاب به رهبر انقلاب آمده است: به یقین پیام محبت‌آمیز رهبری معظم انقلاب اسلامی به ورزشکاران حاضر در این دوره از بازی‌ها، نشانه بارزی از حسن نظر و رضایت معظم‌له نسبت به حضور و عملکرد نمایندگان ملت بزرگ ایران در این آوردگاه ورزشی بین‌المللی بوده است. به ویژه آنکه در  این پیام  به حضور فرهنگی و افتخارآمیز بانوان ورزشکار نیز در این عرصه به طور موکد اشاره فرموده و تلاش آنان را به عنوان نشانه‌ای افتخار‌آمیز مورد تایید و عنایت قرار دادید.
در ادامه این نامه تصریح شده است: جامعه ورزش  ایران ضمن افتخار و مباهات به اینکه توانسته است با حضور فرهنگی و موثر خود در این بازی‌ها، موجبات رضایت و خشنودی ملت بزرگ ایران و مقام عظمای ولایت را کسب نماید احساس غرور مضاعفی دارد و امیدوار است که بتواند در گام‌های بعدی و در بازی‌های آسیایی 2018 و بازی‌های المپیک 2020 با برنامه‌ریزی دقیق‌تر، نتایج درخشان‌تری را  برای کشور عزیزمان رقم بزند.