kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۲۰۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
به یاد روحانی شهید «سیدمرتضی حسینی»

سعي كنيد كه در راه خداي متعال گام برداريد(حدیث دشت عشق)

شهید «سیدمرتضی حسینی» فروردين 1345 در علي‌آباد كتول به دنيا آمد. وی با فرمان امام خمینی‌(ره) همزمان وارد بسیج و حوزه‌ علميه‌ «رضويه» گرگان شد.




او 3 بار از طريق بسيج، به جبهه اعزام شد و آخرين بار نيز از طريق هلال احمر به ميدان نبرد شتافت تا اينكه در اول بهمن‏ 1365در عمليات «كربلاي 5» منطقه «شلمچه» دعوت حق را لبيك گفت و به ديار باقي شتافت.
فرازي از وصيت‎نامه شهيد:
وقتي كه در راه خداي متعال ذات واجب‌الوجود، شهيد شدم، برايم گريه نكنيد، اگر مي‌خواهيد گريه كنيد بر مولي اباعبدالله الحسين(ع) گريه كنيد و بر دشمنان آن سرور گرامي لعنت بفرستيد. براي رزمندگان اسلام و امام و مراجع تقليد دعا كنيد و از خدا بخواهيد كه فرج آقا امام زمان(عج) را نزديك بفرمايد. هميشه سعي كنيد كه در راه خداي متعال گام برداريد و از صراط مستقيم او دور نشويد. من از خدا مي‏خواهم به شما صبر عظيم عنايت فرمايد.
تا آخرين نفس، در راه خدا و اسلام و قرآن و پيامبر و ائمه اطهار(ع) مبارزه كنيد و از مبارزه كردن در راه خداي متعال هيچ وقت خسته نشويد. براي پيروزي رزمندگان و فرج آقا امام زمان(عج) دعا بكنيد و هيچ وقت شعار «خدايا، خدايا، تا انقلاب مهدي، خميني را نگهدار» را از يادتان نرود.
به احكام اسلام عمل كنيد تا مورد لطف رضاي خدا قرار بگيريد.