kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۱۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰

معرفی برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی «نامه‌ای به امام‌رضا»(ع)

نفرات برتر یازدهمین جشنواره بین‌المللی «نامه‌ای به امام‌رضا(ع)» در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، مردم و مهمانانی از یازده کشور جهان در ساری معرفی شدند.

ساری - خبرنگار کیهان:

غزال رسولی از کانادا و مصباح تابوامباله لوبانگی از کنگو مشترکا نفر اول، میکائیل از روسیه، اطهر مهدی کمیلی از پاکستان مشترکا نفر دوم، آفرین اصلاح‌الدین از اندونزی وسیده‌زهرا اخلاقی از افغانستان مشترکا نفر سوم بخش بین‌المللی این جشنواره معرفی شدند. ماموتی گلی از چین، مریم الخافاجی از تایلند، اذان غاسامن از تایلند، حسن جیکا از مالاوی، نسیمبالمبا جعفر از کنگو، انگاندو آنده از کنگو، محمد شریف اف از روسیه، سیده فوزیه جعفری از هندوستان، النساء اکانورفتریا از اندونزی نفرات شایسته تقدیر بخش بین‌الملل اعلام شدند.
سینا آقاجانپور و فاطمه اسداللهی هر دو از قائم شهر و سحر امیری از ساری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش بومی (به زبان مازندرانی) یازدهمین جشنواره بین‌المللی «نامه‌ای به امام‌رضا»(علیه‌السلام) را به خود اختصاص دادند.
فاطمه مرادی دولت‌آبادی از قم، مریم افسری از یزد، محمدجواد یعقوبی از هندوستان هم به ترتیب نفرات اول تا سوم بخش حدیث رضوی این جشنواره معرفی شدند.
علی شریعت‌نیا از گلستان نفر اول، مهدیه آقالری از بابل نفر دوم و مهلا ابراهیمی از آمل نفر سوم بخش کودکان و نوجوانان این جشنواره معرفی شدند.
الهام عمومی از اصفهان، معصومه خدایی از زنجان، پوریا اسکندرزاده از تهران، صدیقه داراب‌پور از تهران، افسانه سادات حسینی از خراسان رضوی، راضیه طهماسبی از رامسر، مریم قشقاوی از ساری و امیر مرادی‌راد از خراسان رضوی نیز نفرات شایسته تقدیر این بخش اعلام شدند.