kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
دادستان کل کشور در حاشیه مراسم تشییع دو شهید مدافع حرم:

منتشرکننده فایل صوتی منتظری به دادسرا احضار شد

دادستان کل کشور از احضار منتشرکننده فایل صوتی حسینعلی منتظری به دادسرا خبر داد.


به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم در پاسخ به این‌که آیا در رابطه با فایل صوتی منتشر شده از سوی بیت حسینعلی منتظری پیگیری قضایی انجام شده است یا خیر؟ پاسخ داد: فردی که این کار را انجام داده به دادسرا احضار شده است.
وی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد این فرد دستگیر شده وابسته به بیت آن آقا است.
دادستان کل کشور گفت: البته رسیدگی به این پرونده تمام نشده و در حال بررسی است و فرد متخلف نیز به دادسرا تعهدات لازم را داده است.
اسناد جنایات مهدی هاشمی و جنایات اصفهان را هم منتشر کنید
منتظری در سخنرانی این مراسم نیز گفت: امروز عده‌ای برای تطهیر منافقین تلاش کرده و فایل صوتی را از طریق بی‌بی‌سی و رسانه‌های بیگانه منتشر می‌کنند. این فایل صوتی به فرموده امام(ره) از شیخ ساده‌لوحی است که در دست منافقین گرفتار شده بود. این حرکت نسبت به امام راحل و مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های سربازان امام زمان‌(عج) در برخورد با منافقین کوردل از ناحیه بیت آن شیخ ساده‌لوح بسیار تاسف‌برانگیز است.
وی گفت: آنها فایل صوتی را منتشر می‌کنند و می‌گویند ما اسناد دیگری هم داریم که در آینده پخش می‌کنیم اما اگر شما راست می‌گویید و شهامت دارید اسناد جنایت آن بیت را منتشر کنید و اسناد جنایات سیدمهدی،‌ اصفهان و قهدریجان و پرونده‌های این جنایت‌ها را منتشر کنید، بگذارید همه بدانند شما چه کرده‌اید و زیر لوای شما و این بیت چه عناصر متدین و انسان‌های با شرافتی را شبانه در گونی می‌انداختند و در باغ و صحرا نابود می‌کردند.
وی گفت: در طول 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان از هیچ تلاشی برای نابودی انقلاب و کیان اسلام دریغ نکردند. به عنوان مثال یک روز ماموریت خود را به گروهی از درون کشور به نام منافقین دادند. منافقینی که بعد از مدت‌ها معلوم شد آبشخور آنها کجاست. کسانی که با شعار دروغین ضد امپریالیسم عده‌ای از جوانان عزیز ما را به خود جذب کردند و بعد سر از امپریالیسمی درآوردند که امروز عقبه آن اسرائیل و آمریکا به همراه آل‌سعود با یکدیگر فالوده می‌خورند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه «امروز چه کسی است که نداند داعش زائیده اسرائیل، غرب، آل سعود و عناصر درون نظام‌های فاسد منطقه است، گفت: آنها خود اذعان کرده‌اند و اسناد و مدارکی که به دست خودشان برملا می‌شود به پرورش دادن آنها اذعان دارند آنها به نام مبارزه با تروریسم ائتلاف تشکیل دادند لاکن قدمی برای مبارزه با تروریسم نه تنها برنداشتند بلکه مرتب آنها را تجهیز کردند.
منتظری گفت: هدف اصلی پیدایش داعش مقابله با ایران بوده و هست اما نقطه آغازین را از لبنان و سوریه شروع کردند که هوشیاری رهبری و ملت و سربازان گمنام نظام و نیروهای مسلح هرگز اجازه نداده و نخواهند داد که این عناصر در کشور آتش‌افروزی کنند.
برخی از درون نظام با اسرائیل
و آمریکا همنوا شده‌اند
وی تصریح کرد: متاسفیم که در درون کشور جمهوری اسلامی ایران می‌بینیم که عده‌ای همنوای با دشمن و همساز با سازی که اسرائیل و آمریکا و دنیای غرب و عناصر درون منطقه‌ای آنان می‌نوازند، متاسفانه به دنبال تطهیر جنایتکاران منافقی هستند که در سال‌های اول انقلاب جنایات مختلفی را مرتکب شدند و بعد ازحمله گسترده منافقین زیر پرچم صدام و تحت حمایت آمریکا آن جنایات را آفریدند و به قصد تهران تا نزدیکی کرمانشاه آمدند و در عملیات مرساد شما مردم دماغ آنها را به خاک مالیدید.
دادستان کل کشور به متن نامه امام راحل خطاب به منتظری اشاره کرد و گفت: امام خمینی‌(ره) با روشنگری و تعمق در این نامه آورده است که «از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنان به منافقین می‌سپارید صلاحیت و مشروعیت رهبری نظام را از دست داده‌اید.»