کد خبر: ۷۷۷۷۳
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

زمین برای ساخت بیمارستان 2000 تختخوابی در خوزستان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تخصیص زمین جهت ساخت بیمارستان 2000 تختخوابی در اهواز خبر داد.


اهواز- خبرنگار کیهان:

منوچهر رحمانی گفت: پس از وصول تقاضای دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اختصاص زمین برای احداث بیمارستان 2000 تختخوابی در هفته گذشته بلافاصله جلسات کارشناسی با حضور مدیران این دانشگاه برگزار و یکی از بهترین منطقه فولی‌آباد واقع در جاده کمربندی اهواز- اندیمشک که دارای راه‌های دسترسی و تاسیسات مناسب بوده انتخاب و به این امر اختصاص یافت.
وی تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی استان ظرف مدت زمان 2 ماه عملیات اجرایی و انعقاد قرارداد را با اداره کل راه و شهرسازی خوزستان انجام دهد.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان داشت: مسئولان درمانی استان می‌بایست ظرف مدت 6 ماه نسبت به شروع عملیات اجرایی و احداث بیمارستان اقدام کنند.