کد خبر: ۷۷۵۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

مرادی از هفته آینده به اردونشینان وزنه‌برداری می‌پیوندد

ملی‌پوش دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران امروز از رقابت‌های گزینشی المپیک به ایران باز خواهد گشت تا از هفته آینده به جمع اردونشینان ملحق شود.

سهراب مرادی ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان که برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک ریو در منطقه آمریکای جنوبی (پان امریکن) به کلمبیا اعزام شده بود امروز به تهران بازمی‌گردد. وی طبق برنامه باید اوایل هفته آتی به اردوی ملی‌پوشان در کلاچای استان گیلان برود تا تمرینات خود را برای حضور در المپیک آغاز کند.
تمرین ملی‌پوشان وزنه‌برداری کشورمان در اردوی سطح دریا از صبح دیروز در سالن شهدای گمنام کلاچای گیلان آغاز شده است.