kayhan.ir

کد خبر: ۷۶۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

بالاخره آفتابی شد/اما در منزل یک فتنه‌گر(خبر ویژه)

ملاقات حسین فریدون برادر رئیس جمهور با یکی از مجرمان از زندان آزاد شده فتنه تعجب و حساسیت ناظران رسانه‌ای را برانگیخت.



«م-ت» پس از تحمل محکومیت هفت ساله،‌ از زندان آزاد شد. بلافاصله پس از این آزادی، حسین فریدون به ملاقات نامبرده رفت که تصاویر این ملاقات رسانه‌ای شد. براساس ویدئوی منتشره از «م-ت» که در فضای مجازی قابل دسترس است، وی اذعان می‌کند «برای بنده که تجربه انتخابات رو دارم، می‌دونم که تقلب نشده، ممکنه که یکی دو میلیون عقب جلو بشه ولی ما انتخابات رو باختیم، حالا به جای 25 میلیون و 14 میلیون، شده باشه. 14 میلیون و 15 میلیون مثلاً. ما انتخابات رو باختیم».
با عنایت به این اعتراف و نیز نقش‌آفرینی مجرم مذکور در فتنه و آشوب سال 88 جای سؤال است که آقای فریدون دستیار رئیس جمهور- که چند ماه بود در انظار آفتابی نشده بود- برای چه به ملاقات این مجرم سابقه‌دار رفته است و از آن سو با عنایت به سوابق راه‌اندازی صرافی از سوی آقای فریدون در اوج بحران مصنوعی و تورم انتظاری سال‌های 90 و 91، چه رفاقت و صمیمیت یا ارتباط ارگانیکی میان آقای فتنه‌گر و جناب صراف وجود دارد؟
یادآور می‌شود آقای روحانی در سخنرانی 23 تیر 78 و درباره عوامل فتنه 18 تیر 78 که آقای «ت» از متهمان اصلی آن بود، تصریح کرده که فتنه‌گران و آشوبگران مزدوران آمریکا و انگلیس هستند. این خط آشوب در سال 88 با سازماندهی گسترده‌تری خود را نشان داد.