عصبانیت شبکه صهیونیستی «من و تو» از نماآهنگ «ارغوان»(اخبار ادبی و هنری)
شبکه صهیونیستی-بهایی «من و تو» به نماآهنگ «ارغوان» با موضوع شهدای مدافع حرم فحاشی کرد.
پس از شبکه العربیه وابسته به رژیم آل سعود و خبرگزاری جروزالم پست رژیم صهیونیستی که نسبت به پخش نماآهنگی چند دقیقهای با عنوان «ارغوان» از شبکههای صدا و سیما، ابراز خشم کرده بودند، این بار نوبت به یکی دیگر از رسانههای زنجیرهای صهیونیستی شد.
این رسانهها مدعی هستند که ایران از طریق این نماآهنگ، قصد دعوت از کودکان برای شرکت در جنگ سوریه را دارد. شبکه من و تو هم به انتشار همین مطالب پرداخته است. این درحالی است که اثر، تنها برای تجلیل از شهدای مدافع حرم و از نگاه کودکان و نوجوانان ساخته شده است.
گفتنی است، نماهنگ «ارغوان» با بازی امیرحسین ارغوانی، فرزند شهید تقی ارغوانی، شهید مدافع حرم در نقش واقعی خود تولید شده و محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری و تهیه شده در خانه موسیقی بسیج است.