kayhan.ir

کد خبر: ۷۴۷۶۶
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ایام میلاد سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت امام سیدالساجدین(ع) و سپه‌سالار لشکر اباعبدالله‌(ع) حضرت اباالفضل(ع) را به پیشگاه امام زمان(عج) رهبر عزیز و فرزانه و همه مسلمین خاصه ملت شریف کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.
3959---0911
* ضمن تشکر از آقای روحانی به خاطر مواضع عزتمندانه 95/2/21 در کرمان یک نکته لازم است و آن اینکه جهانخواران را اقدام عملی سرجای خود می‌نشاند نه اقدام شعاری. بهتر است همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص) در برابر غارت اموال مسلمانان دستور محاصره کاروان تجاری مشرکین را صادر کردند ما نیز اقدام عملی در تنگه هرمز انجام دهیم.
نیکنام
* آقای رئيس‌جمهور در هر سخنرانی شعار می‌دهند دیوار تحریم‌ها شکسته شد. پس کو؟ چرا آثار رفع تحریم‌های ادعایی در زندگی من شهرستانی دیده نمی‌شود؟ اعتراض هم که می‌کنیم ما را به مزدوری اسرائیل متهم می‌کنند! از قول بنده بنویسید با ملت صادق باشند.
8596---0936
* با مقایسه حقوق مدیران دولت تدبیر و دیگر کارکنان آدم تصور می‌کند که گویا آن مدیران فرزندان واقعی دولتند و بقیه کارمندان فرزندخوانده! و نداری دولت برای همین 99 درصد است و برای آن یک درصد همه چیز مهیاست! و این رفتار چیزی نیست جز ثمره همدم شدن با شیطان بزرگ!
3104---0912
* عضو کمیسیون اصل 90 مجلس اعلام کرده بعضی از مدیران دولت تا یک میلیارد تومان حقوق و پاداش گرفته‌اند. وای بر مسئولانی که صحبت از تدبیر و مدیریت می‌کنند ولی توان اداره زیرمجموعه خود و حفظ بیت‌المال را ندارند یا خدای ناکرده نمی‌خواهند داشته باشند.
علیمردانی
* چطور دولت تدبیر پذیرفته بود که برخی مدیران با حقوق 87 میلیونی و بسیاری از کارگران و کارمندان با حقوق یک میلیون در این دولت مدعی اعتدال زندگی کنند؟ و چه طور ناگهان نظرش در این زمینه عوض شد؟!
5591---0912
* حقوق‌های دهها میلیون تومانی یا پاداش‌های میلیاردی مدیران در این دولت کمتر از دزدی از بیت‌المال نیست که دائم آن را به دولت گذشته نسبت می‌دهند. با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد.
9287---0919
* بی‌بصیرتی خواص امروز از بی‌بصیرتی خواص صدر اسلام اگر بیشتر نباشد کمتر نیست. مانند روز روشن است که بعد از برجام وضعیت زندگی ملت بدتر شده رکود کل کشور را فرا گرفته مع‌الوصف شاهد سکوت این خواص هستیم.
3104---0912
* دیدگاه رئيس‌جمهور کشور و گاندی در خصوص زبان انگلیسی دارای 180 درجه تفاوت و در تقابل با یکدیگر است. یعنی دیدگاه گاندی غیرمسلمان به اسلام بسیار نزدیک‌تر از دیدگاه رئيس‌جمهور کشورمان است و این مایه تأسف و تعجب است.
گاندی رهبر استقلال  شبه قاره هند آموختن زبان انگلیسی را از دست دادن 6 سال از عمر جوانی تلقی می‌کند و رئيس‌جمهور ما پیشرفت هند را نتیجه زبان انگلیسی!
7345---0912
* رئيس‌جمهور در سال 92 اظهار داشت: وا... قسم دیگر سال‌های  84 تا 92 تکرار نخواهد شد! ولی وزیر او (وزیر اقتصاد) گفت: سطح تولید به دلیل رکود از سال 90 هم پایین‌تر رفته است. لذا تلاش می‌کنیم به تولید سال‌های پایانی دولت دهم برسیم!
سوری
* آیا به دیدار مراجع رفتن آقای عارف و ابراز ارادت به قبر شیخ مطرود از سوی حضرت امام خمینی(ره) با یکدیگر سازگاری دارد؟ به قطع و اطمینان عرض می‌کنم یک جای کار دارای اشکال است.
9770---0912
* به آقای عارف عرض می‌کنم شما به قم برای دیدار با مراجع مجاهدی چون آیت‌الله جوادی‌آملی حفظه‌ا... رفته بودی یا تجدید پیمان  با کسی که خون به دل امام و امت امام کرد؟
عربی
* اول اینکه دولت به مردم قول داد رشد اقتصادی را در پسابرجام حل خواهد کرد. اما گرانی و تورم در جامعه، امروز چیز دیگری را نشان می‌دهد نکته دیگر آقایانی که در دوره اصلاحات دانستن را حق مردم می‌دانستند خودشان امروز با دعوت منتخب فاقد صلاحیت اصفهان به قانون دهن‌کجی می‌کنند و نمی‌خواهند مردم اصفهان از قانونی بودن ابطال رأی این خانم مطلع شوند.
زرباف- اصفهان
* دعوت رئیس‌جمهور از منتخب فاقد صلاحیت اصفهان در حالی که ابطال آراء وی  از سوی شورای نگهبان اعلام شده، دهن کجی به مرّ قانون است، آقای روحانی هر از گاهی خود بر حاشیه‌ها می‌نشیند و دیگران را متهم به حاشیه‌سازی می‌کند! چرا؟
قاسمی
* هم به رئیس‌جمهور و هم به خانم منتخب فاقد صلاحیت اصفهان توصیه می‌کنم حتما نامه آقای پیرمرادیان که وضعیتی شبیه وی داشته و پس از کسب رای در دوره قبلی رد صلاحیت شدند را مطالعه و درس و عبرت‌های لازم قانون‌مداری را از آن نامه بیاموزند.
نجاری - کاشان
* شهرداری با فضا و بیلبوردهایی که در سطح شهر و اماکن عمومی در اختیار دارد بهترین تبلیغ را برای حمایت از تولیدات داخل کشور می‌تواند داشته باشد. متاسفانه داخل ایستگاه‌های مترو پر از تبلیغ کالاهای خارجی شده است.
ترابی
* نحوه حضور شرکت‌های غربی در ایران مغایر با منافع کشور است. خصوصا در این شرایط رشد بیکاری با حضور شرکت‌ها هر روزنه امیدی در موضوع اشتغال هم بسته می‌شود. برخی از شرکت‌های غربی با تاسیس دفتر در مناطق مرزی، ایران را گذرگاهی برای مسیر کالاهای خود می‌دانند نه مکانی برای سرمایه‌گذاری!
0901---021
* شهردار بهارستان با دهن کجی به فرهنگ جامعه اسلامی و تبعیت‌پذیری از حزب و جریان مدعی اصلاحات مجالس اعیاد ملی و مذهبی را با اختلاط دختر و پسر برگزار می‌کند. چه سری است که هرگاه مدعیان اصلاحات روی کار می‌آیند قبل از هر چیز با ارزش‌های دینی سر ستیز دارند.
9005---0913
* کارخانه کاغذ‌سازی گیلان چند سال قبل با 4 هزار نفر کارگر کار می‌کرد ولی امروز با هزار کارگر نیمه فعال شده است در ضمن بنویسید حقوق اسفند و فروردین و عیدی ما کارگران را هنوز پرداخت نکرده‌اند. چرا دولت مردم را به حساب نمی‌آورد و مشکلات زندگی آنها را درک نمی‌کند؟
6614---0919
* بعضی از مسئولین و مدیران تامین اجتماعی بیش از 30 سال سابقه کار دارند و حقوق ماهیانه آنان 20 میلیون تومان است. سؤال بنده این است که چرا این عده را بازنشسته نمی‌کنند تا تعدادی جوان تحصیل‌کرده بی‌کار شاغل بشوند و بتوانند تشکیل خانواده بدهند.
1320---0918
* مسافر یکی از همین قطارهای لوکس بودم که با تاخیر زیادی رو‌به‌رو شدم بعد از مدتی متوجه شدم به دلیل کمبود مسافر مسئولان راه‌آهن مسافران دو ساعت مختلف را با هم در یک قطار برای پر کردن صندلی‌های خالی ادغام کرده‌اند! مورد عجیب‌تر از همه نوع پوشش خدمه خانم داخل قطار بود که لحظه‌ای تصور کردم شاید داخل ایران اسلامی سفر نمی‌کنم.
تاجداری
* خبرگزاری فارس خبر از تعداد 220 هزار سقط جنین فقط در سال 94 داده است. مسئولان برای 18 هزار نفر کشته جاده‌ای در طول سال کلی سر و صدا راه می‌اندازند ولی برای قتل عمد 200 هزار نفر انسان از طریق سقط جنین صدای هیچ مسئولی درنمی‌آید چرا؟
بیگ‌زاده
* در خیابان 20 متری شهرزاد منشعب از خیابان دردشت نارمک تهران شب‌ها به دلیل کمبود نور شاهد تصادف هستیم. از طرف دیگر احداث چندین برج مسکونی در این خیابان ترافیک سنگینی در محله به وجود آورده است.
سرفراز